Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق می گوید دیدار تدارکاتی برابر اوگاندا فرصت خوبی برای مرور برنامه‌های تاکتیکی مسابقه با ایران و لبنان است.

به گزارش طرفداری، زلیکو پتروویچ، سرمربی اهل مونته نگروی تیم ملی عراق در آستانه دیدار روز جمعه این تیم مقابل اوگاندا گفت:

این بازی برای ما اهداف و دستاوردهای قابل توجهی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف این است که برنامه‌های تاکتیکی جدیدی که برای دیدار با ایران و لبنان در نظر داریم را مقابل اوگاندا مرور کنیم. ضمن اینکه بازیکنان پس از مدت‌ها کنار هم قرار می‌گیرند تا به هماهنگی لازم برسند.

وی ادامه داد:

دیدار با اوگاندا برای انتخاب نفرات مورد نظر برای دو مسابقه رسمی آینده به ما کمک خواهد کرد. یکی دیگر از اهداف ما کمک به رفع محدودیت‌ها برای میزبانی عراق از بازی‌های ملی خانگی است. دیدار با اوگاندا کمک می‌کند که نشان دهیم عراق مشکلی برای برگزاری بازی‌های ملی ندارد. تیم ملی عراق باید در خانه و مقابل تماشاگران خودش بازی کند تا از حمایت آنها بهره‌مند شود. باید در این بازی به هماهنگی لازم برسیم.

پتروویچ در خصوص شرایط تیم اوگاندا گفت:

این تیم با ترکیب اصلی به بغداد می‌آید. آنها در سه بازی ملی اخیر خودشان مقابل مالی، کنیا و روآندا با همین ترکیب بازی کردند. آنها به تازگی در اردوی ترکیه مقابل ایسلند قرار گرفتند و بعد از بازی مقابل عراق راهی بحرین خواهند شد تا با این تیم هم بازی کنند. این مسابقه قبل از بازی مقابل ایران برای ما بسیار مفید است و باید از این بازی به بهترین شکل استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی

قسمت جدید برنامه کافه مستند امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت‌وگو درباره مستند آقای خاص از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه‌ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارائه دهد و با روایت ناگفته‌هایی به فراز و فرود‌های زندگی حرفه‌ای این مربی محبوب کشتی می‌پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستند‌های ورزشی گفت‌وگو می‌کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند. در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفت‌وگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می‌شود و تلاش می‌کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد. «کافه مستند» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

منبع: روابط عمومی مستند آقای خاص

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران