Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: فجرآفرینان برای پیروزی انقلاب اسلامی مصیبت‌های فراوانی را متحمل شده‌اند و همه ما وظیفه داریم تا زمانی که در این مناصب قرار داریم، قدردان شهدا بوده و از دستاوردهای انقلاب حراست کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز همه وظیفه دارند تا اقدامات کوچک و بزرگ نظام برای افزایش امید مردم را اطلاع رسانی کنیم.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر باید مردمی برگزار شود و به منظور تحقق این مهم، لازم است تا نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف برپا و دستاوردهای انقلاب به درستی بازگو شود.

محمودی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در اطلاع رسانی دستاوردهای نظام گفت: امروز جهاد اصلی فعالیت در فضای مجازی است و باید با احصا فعالیت دستگاه‌ها و ثمن ها و کارکردها آنها در طول تاریخ انقلاب اسلامی، توطئه‌ دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام را خنثی نمود.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: دهه فجر، بهترین فرصت برای خنثی کردن توطئه دشمنان است و هر چه برنامه‌های این ایام با شکوه و عظمت و با حضور آحاد مردم برگزار شود برنامه‌ریزی دشمن به همان میزان ناکارآمدتر می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی و تاثیر آن در کشور، ثروتی غیر قابل تصور برای همه ما و این در حالی است که اکثریت قریب به اتفاق مردم، با مبانی انقلاب آشنا نیستند لذا روایت گری و نقش آفرینی همه ادارات و نهادها در تبیین این جرایان الهی الزام آور است.

محمودی قیام خونین ۱۵خرداد را سرآغاز انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: ۱۵ خرداد سرمایه اسلام است و کسانی که نقشی در قیام ۱۵خرداد نداشته اند و آن زمان را درک نکرده اند باید خاطرات آن روز و دوران انقلاب را مستند و جاودانه سازند.

دهه فجر عصاره کارکرد نظام در اداره امور کشور است

سرپرست فرمانداری ورامین نیز در این جلسه گفت: دهه فجر عصاره کارکرد نظام در اداره امور کشور است که باید توسط ادارات و ارگان‌ها برای مردم بازگو شود.

مجید درویشی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظفند تا در ایام الله دهه فجر پای کار آمده و برنامه‌های این ایام را که عصاره کارکردها و خروجی خدمات دستگاه‌هاست را به شکوه و عظمت بشتر برگزار کنند تا امید و انگیزه به جامعه منتقل شود.

وی تأکید کرد: مسوولان در برنامه‌ریزی‌های خود مناطق حاشیه‌ای شهرستان را نیز در نظر گرفته و از اجرای متمرکز در مرکز شهرستان خودداری کنند.

درویشی تصریح کرد: ادارات می‌توانند با ارائه  تسهیلات و طرح‌های تشویقی در ایام الله دهه فجر، حلاوت و شیرینی این ایام را به مردم بچشانند.

وی تأکید کرد: زمانی که مردم نتیجه تلاش دستگاه‌های مختلف را به درستی مشاهده کنند، اعتمادی که در سال‌های گذشته خدشه‌دار شده، بار دیگر به جامعه باز می‌گردد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین انقلاب اسلامی ایران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین دهه فجر انقلاب اسلامی دستگاه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست

ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: جنبش دانشجویی که در آمریکا شکل گرفته، شگفت انگیز است و نشانه بیداری مردم جهان است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۱۴ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) صدها درس پیرامون موضوعات مختلف به ما داده‌اند و در بسیاری از موارد به بیان عوامل بقا، پایداری، عظمت و استقلال جامعه اسلامی می‌پردازند.

وی اضافه کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند، قدرت اقتصادی جامعه اسلامی باید در اختیار افرادی باشد که حلال و حرام را تشخیص می‌دهند و مرد عمل و اهل کار معروف باشند چراکه اگر اینگونه نباشد جامعه اسلامی ضربه خواهد دید. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه‌های کربلا و امامین باقر و صادق(ع) استوار است. امام صادق(ع) الگوی تمام عیار سعادت دنیا و آخرت است. اگر علم ایشان نبود حوزه‌های علمیه ما نیز به این میزان خیر و برکت نداشتند. 

وی در ادامه، با بیان اینکه جنبش دانشجویی که در آمریکا شکل گرفته، شگفت انگیز است گفت: حوادث اخیر در فلسطین تاثیر بسیار بزرگی بر جهان گذاشته و موجب بیداری مردم در آمریکا و اروپا شده است.  

امام جمعه اراک ادامه داد: هدف سیاست‌های شوم استکباری صهیونیست‌ها این است که خاورمیانه، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را مهار کنند. همانطور که جوانان ما در زمان انقلاب در برابر طاغوت ایستادند، امیدواریم این بار نیز به همراهی مردان حزب الله، عراق، سوریه و یمن بتوانیم صهیونیست‌ها را شکست دهیم.

وی افزود: تاثیرگذاری‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدا امروزه مردم جهان را بیدار کرده است. امیدواریم سازمان ملل نیز تغییر کند چراکه این سازمان ملل نیست بلکه سازمان آمریکا و انگلیس و صهیونیسم است. 

دری نجف آبادی همچنین با اشاره به هفته معلم و روز کارگر گفت: عرق کارگر مقدس است و بایستی تمام کارگران با تمام وجود برای تولید و پیشرفت و تقویت پایه‌های اقتصاد ملی تلاش کنند. 

وی با اشاره به هفته سیاسی و عقیدتی سپاه پاسداران نیز اظهار کرد: برادران سپاه، مایه امید و چشم و چراغ جامعه هستند و بایستی روز به روز تقویت شوند تا به عزت و سربلندی نظام کمک کنند. هر فردی در میدان جمهوری‌ اسلامی به سهم خودش هر اندازه که می‌تواند باید در جهت رشد تولید و تقویت اقتصاد ملی و قطع وابستگی‌ها تلاش کند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات