Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان گفت: راه اندازی و افتتاح مرکز مدیریت راهبردی افتا، به واسطه اهمیت استراتژیکی که استان سمنان دارد، امری ضروری است که‌ مراقبت، جدیت و اشرافیت کاملی را در حوزه زیرساختی استان فراهم‌ می‌کند.

به گزارش برنا؛ سیدمحمدرضا هاشی در آئین افتتاح مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ( افتا ) که در سالن جلسات یادگار امام (ره) برگزار شد اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف از‌ جمله پزشکی، زیرساختی، هوافضا، نظامی، علمی در رتبه و جایگاه های شاخص و برتر آسیا و دنیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان نظام به دلیل فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی برگرفته از مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که زمینه ساز رتبه‌های برتر و شاخص و موفقیت‌های متعدد برای نظام شده است، توان‌ مقابله نظامی را ندارد.

استاندار سمنان گفت: مباحث حوزه نرم افزاری، یکی از موارد مورد دسیسه و هدف دشمنان نظام است که باید همواره مورد توجه، حراست و صیانت قرار داشته باشد.

هاشمی گفت: راه‌اندازی و افتتاح مرکز مدیریت راهبردی افتا ( امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات استان) ، امری ارزشمند است که در جلسه امروز شاهد آن خواهیم بود.

هاشمی تصریح کرد: ضرورت دارد تا دستگاه‌های مرتبط با مرکز مدیریت راهبردی افتا در استان، همکاری و هماهنگی مطلوب، مستمر و بسیار خوبی را با این مرکز داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظام جمهوری اسلامی شاخص آسیا فرهنگ ایثار و شهادت افتا مرکز مدیریت راهبردی افتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار

سید محمدرضا هامشی و هیات همراه با حضور در مدرسه دخترانه ۱۹ دی و مدرسه پسرانه شهید رجایی روز معلم را به آموزگاران و کادر آموزشی این مدارس تبریک گفتند.

استاندار سمنان گفت: جامعه هدف معلمان و اساتید دانشگاه ها ، آینده سازان کشور هستند و توجه به دغدغه ها و مطالبات آنها ضروری است.

استان سمنان ۱۱ هزار فرهنگی و بیش از ۳ هزار استاد دانشگاه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان