Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)با جذب دانشجویان بیشتر بایستی به ماموریت و رسالت اصلی خود عمل کرده و جایگاه شایسته خود را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روح الله عباسپور روز چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: رسالت نظام آموزشی در کشور سنگین است و در شرایط جدید بایستی نسبت به تجاری سازی دانش هم گام های اساسی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مبنای توسعه بر اساس مهارت، آموزش و تخصص و تحقیق باشد به دستاوردهای بهتری می رسیم و در این میان بایستی توجه به شرکت های دانش بنیان در اولویت قرار گیرد.

عباسپور گفت: اگر نظام آموزشی و دانشگاهی کشور در مسیر منطقی و اصولی حرکت کند و ما بتوانیم دانشجویان متخصص، مومن و ماهر تربیت کنیم سایر امور هم اصلاح می شود.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه بایستی اقدامات موثری صورت گیرد هر چند در این عرصه کارهایی شده اما کافی نیست.

عباسپور افزود: دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) باید بتواند در مسیرتاثیرگذاری ملی و منطقه ای حرکت کند و به نظر می رسد از این ماموریت فاصله دارد و در این زمینه موفق عمل نکرده است.

وی گفت: دانشگاه بین المللی امام خمینی ظرفیت خوبی در عرصه های علمی و فرهنگی دارد اما در وزارت علوم از رتبه مناسبی برخوردار نیست که باید این وضعیت اصلاح شود.

عباسپور اظهار داشت: از وزارت علوم انتظار داریم در دوره جدید با حمایت های مناسب کمک کنند تا بتوانیم جایگاه بین المللی این دانشگاه را تقویت کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات هشت ساله دکتر ابوالحسن نایینی رئیس سابق دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تجلیل و سید علی قاسم زاده به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معارفه امام خمینی استان قزوین مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی صنعت علمی و فرهنگی وزارت علوم دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران