Web Analytics Made Easy - Statcounter

« بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی در اراک افزود: استاندار به عنوان رئیس شورای برنامه‌ریزی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و شورای آموزش و پرورش است و به طور قطع دغدغه دانش آموزان و آموزش را دارند و به مسائل اشراف دارند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش یک ساختمان مخروبه و حال تخریب دارد که هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و این مکان‌ها برای کشور، مردم اراک و استان مرکزی است که باید از آن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: باید مقداری نگاه خود را وسیع ترکنیم تا بتوان مشکل را حل کرد، این مکان برای مدتی تحویل شود تا شهرداری اقدامات بازسازی را بر روی آن انجام دهد.

اکرمی گفت: این مکان به مدت ۲ سال در اختیار شورای هماهنگی قرار گیرد تا مکان دایمی تامین شود و مجدد به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

وی اظهار داشت: معتادان متجاهر که در سطح شهر تردد دارند برای تمامی شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند و ضرورت دارد که در کوتاهترین زمان ممکن موضوع مکان ماده ۱۶ ساماندهی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: یکی از آسیب‌های جدی در بحث اعتیاد آن است که مردم و مدیران در یک جامعه اعتیاد را بپذیرند.

اکرمی تصریح کرد: اگر جامعه‌ای به این نتیجه برسد که نمی‌تواند برای مواد مخدر کاری بکند و با آن کنار بیاید، خطرناک است و موادمخدر بر آن جامعه چیره می‌شود.

وی عنوان کرد: جامعه و مدیران باید نسبت به معضل مواد  مخدر حساس باشند و در این راستا حساسیت زدایی نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: آموزش یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد است اما همه راه‌ها نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی گفت:  در حوزه عطاری‌ها با کسی تعارف و شوخی نداریم.

« احمد ملک‌ حسینی» افزود: تجهیز خودرویی موادمخدر در دستور کار جدی قرار دارد.

کشفیات موادمخدر در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۶ درصد افزایش یافته است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی استانداری مرکزی مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی استانداری مرکزی اراک استان مرکزی استانداری مرکزی مواد مخدر استانداری مرکزی شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد