Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی درباره بدهی خارجی باشگاه شهرداری ارومیه، اظهار داشت: این باشگاه باید تا پایان دی تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کند زیرا فدراسیون بین‌المللی، تیم شهرداری ارومیه را از نقل و انتقالات و حضور در مسابقات بین‌المللی محروم کرده است. اگر بدهی‌ها پرداخت نشود مجبوریم شهر دیگری را برای میزبانی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا جایگزین ارومیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید ۲ ماه و نیم پیش از هر رویدادی تکلیف شهر میزبان، هتل، سالن و موارد دیگر  مشخص و به تیم‌های شرکت کننده و کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعلام کردیم که اگر این اتفاق رخ ندهد مجبوریم محل میزبانی را تغییر دهیم چون نمی‌توانیم میزبانی را از دست بدیم. انتظار داریم استاندار و شورای شهر ارومیه تکلیف بدهی را مشخص کنند.دوست داریم ارومیه از این رویداد میزبانی کند اما اگر این اتفاق نیفتد چاره‌ای جز تغییر میزبان نداریم.

داورزنی در مورد احتمال اعزام تیم ملی والیبال زنان به بازی‌های آسیایی گفت: یکی از اولویت‌های ما اعزام تیم ملی زنان به بازی‌های آسیایی است. ستاد بازی‌ها باید این مساله را قطعی کند. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این درخواست را مطرح کرده‌ایم. اگرچه رییس فدراسیون والیبال هستم اما درخواست کرده‌ام که رشته‌های تیمی والیبال، هندبال، بسکتبال زنان اعزام شوند. تمایل دارم این اتفاق خوب برای زنان بیفتد.

وی در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای ریاست کمیته ملی المپیک یا هیات اجرایی دارید؟ گفت: خیر. فعلاً به والیبال فکر می‌کنم.

داورزنی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است ویتال هینن برای هدایت تیم ملی به ایران سفر کند، گفت: خیر. او فقط برای کار آموزشی می‌آید.

وی درباره فاصله زمانی کوتاه بین مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی گفت: تیم ملی با ترکیب اصلی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی شهرداری ارومیه تیم ملی والیبال زنان ویتال هینن بازی های آسیایی 2022 تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی کمیته ملی المپیک فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی شهرداری ارومیه تیم ملی والیبال زنان ویتال هینن بازی های آسیایی 2022 تیم ملی والیبال بازی های آسیایی تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام ترکیب استقلال را برای دیدار با تراکتور در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر مشخص کرد: 

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال