Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، روانبخش دیهیم روز چهارشنبه در نشست شورای اداری گچساران گفت: این دولت انقلابی و به افراد  و مدیران دلسوز و جسوری نیاز دارد که مدام پای کار باشند.

دیهیم ادامه داد: همکاری و تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه مشارکت و همکاری مردم تنها راهکار مقابله با ویروس کرونا است گفت: برخی از  دستگاه های اجرایی این شهرستان در زمینه رعایت پروتکل ها بهداشتی کم کاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیهیم اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت دستگاه های اجرایی است و باید این امر مهم در شهرستان نیز مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیشتر ادارات این شهرستان مورد بازدید قرار گرفته و عملکرد مدیران ارزیابی و سایر ادارات در برنامه بازدید قرار دارند. 

وی ادامه داد:با توجه به بازدیدهای انجام گرفته از دستگاه های اجرایی این شهرستان بیش از ۸۰ درصد آنها نظم اداری را رعایت نمی کنند.

دیهیم با بیان اینکه تغییر و تحول لازمه هر کاری است گفت: متاسفانه برخی از مدیران به جای حضور در اداره فقط دنبال رایزنی و واسطه می گردند.

فرماندار گچساران گفت: در صورتی که اداره ای در زمینه واگذاری زمین های کشاورزی قوانین را رعایت نکنند طبق قانون باید پاسخگو باشد.

وی افزود: زمین هایی واگذار شده  در این شهرستان رصد و در صورتی که خارج موارد قانونی باشد باید متولی امر پاسخگو باشد.

دیهیم اظهار داشت:برخی از اداره های این شهرستان در ارسال گزارش های طرح های عمرانی در دست اداره مربوطه همکاری لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید در خارج از وقت اداری بجز ماموریت ها از خودروی اداره استفاده کنند گفت: جلسات تودیع و معارفه ها باید در خود دستگاه های اجرایی انجام شود.

وی ابراز کرد: مردم در شکل گیری انقلاب نقش مهمی داشتند و امروز در تداوم راه انقلاب نقش آفرین هستند.

فرماندار گچساران ادامه داد: دستگاه های اجرایی در دهه فجر امسال نسبت به تزیین ادارات مربوطه اقدام کنند.

تشکیل ۲۲ کمیته دهه فجر در گچساران

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گچساران گفت:در دهه فجر امسال ۲۲ کمیته دهه فجر در شهرستان تشکیل خواهد شد.

یداله مرادی افزود: کمیته های دستگاه های اجرایی با محوریت فرمانداری، فضای مجازی و شبکه اجتماعی، مساجد و قران، انجمن ها و دهیاری ها و ایثار گران از جمله کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گچساران هستند.

وی، هیات ها و کانون های مذهبی ایثارگران، زنان و خانواده، کمیته دانشجویی، فرهنگیان و دانش آموزی، کودک و نوجوان، بسیج، ورزش، روستایی و عشایری، فرهنگی و کمیته امنیتی و پشتیبانی را از سایر کمیته های تشکیل شده در شهرستان گچساران برای برگزاری مراسم و برنامه های ایام الله دهه فجر امسال برشمرد.

مرادی بیان کرد: ایام الله دهه فجر امسال با توجه به بیداری کشورهای منطقه از حساسیت بیشتری نسبت به سال های گذشته برخوردار است.

وی اظهار داشت: مشارکت هر چه بیشتر آحاد مختلف مردم شهرستان گچساران در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال همچون تیری به قلب استکبار جهانی خواهد بود.

۹۳ درصد دانش آموزان واکسن کرونا دریافت کرده اند

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تاکنون بیش از ۹۳ درصد دانش‌آموزان گروه هدف این شهرستان تاکنون نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 محمد صادق رضایی با بیان اینکه واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است ، افزود: بیش از ۱۰هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

رضایی ابراز کرد: تاکنون ۱۹۶هزار دُز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

وی ادامه داد: ۸۴ درصد از گروه هدف این شهرستان تاکنون نوبت اول واکسن کرونا، ۷۶ درصد نوبت دوم و ۲۱ درصد نوبت سوم را دریافت کرده اند.

رضایی گفت:۶۱ هزار و ۴۶۹ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است.

وی ابراز کرد: تاکنون بیش از ۱۷هزار و ۴۹۸ نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۲۲۸ نفر بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

رضایی ادامه داد: هم اکنون بیش از سه بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و ۳۴ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا جلسه شورای اداری گچساران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جلسه شورای اداری گچساران ویروس کرونا جلسه شورای اداری گچساران دهه فجر دستگاه های اجرایی دهه فجر امسال واکسن کرونا ویروس کرونا گچساران گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در بخشی از این پیام امده است: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با شکوه هرچه تمام به میزبانی مردم ولایتمدار شهر ستان کهگیلویه که پیوسته تجلی انقلاب و سرآمد ایثار و شهادت و سرافرازی است، بار دیگر فضای ایران عزیز را به عطر شهید و شهادت معطر ساخت.

این حضور بی‌مانند و پر شور و شعور و خلق حماسه ای دیگر از مردم شریف شهرستان در مراسم استقبال و برگزاری اجلاسیه شهدای والا مقام، نشان از آگاهی، بصیرت و دلدادگی همیشگی دیار ولایتمدار بلاد شاپور به شهدا، نظام و انقلاب و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی شک دستاورد اصلی برگزاری این اجلاسیه جامع و باشکوه در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله‌العالی مبنی بر زنده «نگه‌داشتن یاد شهدا» جلوه گری بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پرورش نسلی است که ذیل این یادها تربیت می‌شوند، نسلی جوان از جنس انسان‌هایی که فرازهای افتخارآفرین این سرزمین را ترسیم کردند.

این موفقیت بزرگ را مدیون همدلی و وفاق بین آحاد مردم و مسوولان، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در سطح شهرستانی و استانی و ملی دانسته و لازم می‌دانیم از تلاش‌های مجاهد گونه و حضور کلیه خادمان شهدا از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم و ستاد مرکزی، تمامی خادمان کشوری و لشکری، اصحاب رسانه، صدا و سیما و آحاد مردم شریف شهرستان که این اجلاسه را به نحو احسن و اکمل با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا برگزار نمودند صمیمانه قدردانی و برای همگان عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

کد خبر 6093703

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند