Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: موضوع دیدار‌های اخیر روسای جمهور دوران اصلاحات و تدبیر و امید و ناطق نوری تبادل نظر درباره مشکلات و تجربیات گذشته است و ارتباطی با بازسازی جبهه اصلاحات و انتخابات ندارد.

به گزارش ایلنا، جواد امام فعال در خصوص خبر دیدار‌های حسن روحانی و سیدمحمد خاتمی دو رئیس‌جمهور پیشین و علی‌اکبر ناطق نوری گفت: این دیدار‌ها هیچ ارتباطی با بازسازی جبهه اصلاحات و انتخابات نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن احترام به تمام این شخصیت‌ها، این دیدار‌ها یک بازدید معمولی است که شاید هرچند وقت یک بار انجام شود.

وی درباره حضور ناطق نوری در این جلسات هم گفت: آقای ناطق نوری شخصیت مورد احترامی است و در دوره‌های خاصی در نظام حضور داشته و یک شخصیت اعتدالی اصولگراست و جریان اصلاحات را نمایندگی نمی‌کند. این دیدار‌ها مربوط به هفته‌های اخیر هم نبوده است.

جواد امام گفت: دیدار منظمی نیست که بخواهیم بگوییم ادامه دار هست یا نه. حتی این دیدار‌ها تشکیلاتی هم نیست که ادامه دارد باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور دوران اصلاحات در پاسخ به این سوال که این جلسه به دعوت آقای خاتمی انجام شده است، گفت: هرچند وقت یک بار کسی بانی می‌شود تا دیدار‌های مشترکی بین این شخصیت‌ها انجام شود. این دیدار به دعوت آقای خاتمی نبود.

امام همچنین درباره موضوعات این دیدار‌ها هم گفت: در این دیدارها، درباره موضوعات روز، مشکلات و تجربیات گذشته تبادل نظر می‌کنند و موضوع خاصی در این دیدار‌ها مطرح نشده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خاتمی ناطق نوری اصلاحات روحانی جواد امام دیدار ها ناطق نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 

سید روح‌الله حسینی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل، با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی طالبان دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط سیاسی و فرهنگی دو کشور بحث کردند.

حسینی به نقاط مشترک فراوانی که میان ایران و افغانستان از جمله دین، زبان، فرهنگ، تاریخ، ادبیات، جغرافیا، نژاد، مرز و ... وجود دارد، به وجود منافع مشترک ناشی از این نقاط اشتراک اشاره کرد و افزود: متاسفانه باید اعتراف کرد که با این حد از نقاط اشتراک، میزان حضور ایران در عرصه‌های فرهنگی و علمی در مقایسه با برخی دیگر از کشورها از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

رایزن فرهنگی ایران در پایان ضمن تأکید دوباره بر ضرورت نگاه عمیق به مقوله فرهنگ، خواهان تعیین تکلیف اتاق‌های ایران‌شناسی در دانشگاه‌های «کابل»، «ابوریحان»، «پروان» و «تعلیم و تربیت» گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟