Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:30:43 GMT

پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینما کدام است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۵۲۶۰

پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینما کدام است؟

سعید خانی با تاکید بر اینکه فیلم سینمایی «قهرمان» تا کمتر از دو هفته آینده رو پرده خواهد بود، بیان کرد: تا امروز پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، «قهرمان» بوده که نزدیک به ۱۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته است.

به گزارش ایسنا، این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما که پخش فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را بر عهده دارد بیان کرد: فیلم «قهرمان» از حوالی آبان‌ماه اکران خود را در سینما‌های کشور، در شرایطی که همچنان کرونا ادامه داشت، آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تا امروز پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، «قهرمان» بوده که تاکنون نزدیک به ۱۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته و برای من به عنوان پخش‌کننده رقم قابل توجهی را داشته است.

این پخش‌کننده افزود: این نگرانی وجود داشت که فقط فیلم‌های کمدی ممکن است در این شرایط فروش داشته باشند، اما با آغاز اکران متوجه شدیم اگر فیلم اجتماعیِ خوب ساخته شود و حتی در شرایط کرونایی روی پرده سینما برود، می‌توانند مخاطب را به سینما بکشاند و از آن استقبال شود.

وی با تاکید بر اینکه این فیلم هنوز روی پرده است، اضافه کرد: «قهرمان» تا شروع جشنواره فیلم فجر روی پرده سینما خواهد بود و امیدواریم کسانی که فیلم را ندیده‌اند بتوانند در این فرصت به تماشای آن بنشینند.

سعید خانی در پایان صحبت‌های خود گفت: اکران فیلم «قهرمان» در ژانر اجتماعی توانست بخشی از مخاطب را به سینما بکشاند و آن‌ها افرادی بودند که احتمال داشت فقط به خاطر فیلم آقای فرهادی به سینما بروند. خوشحالیم که در ایام کرونا توانستیم کمکی به چرخه اکران و سینما کنیم و به نوعی با اکران فیلم حتی در این شرایط، مخاطبان را به سینما دعوت کنیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قهرمان اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلتفرم، فیلم «مدیر مدرسه» به کارگردان میکاییل دیانی از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت عرضه می‌شود.

برخی از عوامل این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای عبارتند از تهیه کننده: سید محمدهادی آقاجانی، نویسنده: محمد منصوبی، مدیر فیلمبرداری: پویان آقابابایی، تدوین: فواد تقی‌زاده، آهنگساز: غزل مهدی راکی، مدیر صدابرداری: احمد صابری.

بازیگران فیلم «مدیر مدرسه» فاطمه نیشابوری، ماریا مشهور، شوکا دولتشاهی، محمد موحدنیا، تیما تقی‌زاده هستند.

در خلاصه داستان فیلم که سال ۱۴۰۲ ساخته شده، آمده است: سه تن از دانش آموزان دبیرستانی دخترانه، برای برگزاری تظاهرات خیابانی فراخوان داده‌اند …

بخش «سینمای دیگر» با هدف نمایش فیلم‌های کوتاه، مستند و هنری از سینمای ایران در فیلم‌نت راه‌اندازی شده است.

کد خبر 6093819

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • پشت‌پرده گزارش جدید بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج