Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت اپل پس از تغییرات عمده‌ای که در طراحی نسل ۱۱ آیفون به وجود آورد، متوجه نارضایتی طرفدارانش شد. پس از آن در نسل ۱۲ گوشی‌های هوشمند خود، از نسخه مینی رونمایی کرد و اکنون در مدل‌های آیفون ۱۳ به این نتیجه رسیده‌ است که فروش مینی بنا به دلایل مختلف، با استقبال کمتری روبه‌رو بوده و باید در نسل‌های بعدی این کار را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شرکت اپل فقط با گوشی‌های هوشمند موفق به تصاحب کردن حجم عظیمی از بازار نشده است.

تمام شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند، در کنار گوشی محصولات هوشمند دیگری را هم تولید می‌کنند که در این میان می‌توان به ساعت‌های هوشمند اشاره کرد. هر شرکتی یک نام مخصوص روی این ساعت‌ها می‌گذارد. برای مثال، اپل واچ بوده نام ساعت‌های هوشمند شرکت اپل بوده که حتم داریم شما هم با این محصول خارق‌العاده آشنا هستید. هیچ کاری نیست که شما نتوانید با این ساعت جادویی انجام ندهید! شاید یکی از دلایل فروش بیشتر محصولات اپل به خاطر انحصاری بودن آن‌هاست. چرا که اپل واچ به نوعی طراحی شده است که شما باید برای استفاده از آن، حتما گوشی آیفون داشته باشید. به همین دلیل افرادی که آیفون ۱۳ خریداری می‌کنند، اکثرا در کنار این گوشی هوشمند عالی اقدام به خرید اپل واچ کرده و از آن نهایت لذت را می‌برند.

دلایل استفاده از اپل واچ

اپل واچ کاربرد بسیار زیادی می‌تواند داشته باشد. اکثر افرادی که دائما از گوشی آیفون ۱۳ خود استفاده می‌کنند و یا قصد خرید آیفون ۱۳ پرو مکس دارند، می‌توانند از اپل واچ استفاده‌های بسیار زیادی بکنند. اجازه بدهید با یک مثال ساده، دلیل این موضوع را برایتان توضیح بدهیم. در واقع شما نمی‌توانید گوشی هوشمندتان را دائما با خودتان هر جایی ببرید. گاهی اوقات در برخی شرایط خاص مانند جلسات، کلاس‌های درس و... نه تنها گوشی‌تان را باید در حالت بی‌صدا قرار بدهید، بلکه چک کردن آن می‌تواند بعضا به دور از ادب بوده و یا حساسیت بقیه را بیشتر کند! تنها روشی که می‌توان همه جا به گوشی دستری داشت از طریق اپل واچ است.

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که اپل واچ انحصاری برای گوشی‌های آیفون طراحی شده و در دستگاه‌های دیگر هرگز کار نمی‌کند! علاوه بر این، ساعت‌های هوشمند دیگر، ‌ مانند اپل واچ توانایی یکی شدن و یا کنترل کردن گوشی را ندارند. شاید در برخی از ساعت‌های هوشمند چنین امکانی وجود داشته باشد، اما باز هم به پای اپل واچ و توانایی منحصربه‌فرد آن برای وصل شدن به گوشی آیفون را ندارد.

اپل واچ؛ ترکیبی عالی برای آیفون

یکی از قابلیت‌های خارق‌العاده‌ی اپل واچ مانیتور کردن تمام فعالیت‌های گوشی آیفون است. یعنی اگر آیفون ۱۳ داشته باشید، می‌توانید با استفاده از اپل واچ خود تمام نوتیفیکیشن‌هایتان را رصد کرده و حتی تماس‌های از دست‌رفته‌تان را هم مشاهده کنید. حتی قادر خواهید بود بسیاری از پیام‌های خود را در پلتفرم‌هایی نظیر تلگرام، فیس‌بوک، واتس‌اپ و یا اینستاگرام هم پاسخ بدهید. با این که تایپ کردن در صفحه‌ی نمایشگر اپل واج کمی سخت است، اما چنین امکان ویژه‌ای، زمانی که دسترسی به گوشی‌مان نداریم می‌تواند بسیار ضروری و عالی باشد. اپل واچ دارای سنسورهای بسیار قدرتمندیست که می‌تواند علایم حیاتی و یا سایر تغییرات فیزیکی شما را به خوبی رصد کند.

اپل واچ سری ۶ و ۷ تفاوت چندان زیادی با یکدیگر ندارند. شرکت اپل معمولا سرعت بسیار کندی در به‌روزرسانی محصولاتش دارد و حتی طرفدارانش هم به این موضوع، تقریبا عادت کرده‌اند. شاید به خاطر این است که اپل واچ سری ۶ به خاطر محبوبیت بسیار زیادی که میان طرفدارانش کسب کرده و فروش فوق‌العاده‌ای داشته، باعث شده تا طراحان شرکت اپل تغییرات زیادی در آن ایجاد نکنند. یعنی در نسل ۷، ما شاهد افزایش یک میلی‌متری صفحه‌ی نمایشگر اپل واچ، ارتقا سیستم فست شارژ و همچنین بالاتر بردن مقاومت فیزیکی ساعت بوده‌ایم. به جز این موارد تغییرات خاص دیگری در سری جدید اپل واچ به وجود نیامده است. اما سوال اصلی اینجاست که دقیقا باید کدام‌یک را خریداری کنیم؟

اپل واچ ۷؛ بهترین گزینه برای شما

با استفاده از خدمات مجموعه‌ی بازرگانی سیب دیگری نیازی به نگرانی بابت پرداخت هزینه اپل واچ و یا حتی آیفون ۱۳ را نخواهید داشت. چرا که می‌توانید به صورت کاملا اقساطی اقدام به خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و یا تمام محصولات شرکت اپل بکنید. برای خرید گوشی‌های آیفون می‌توانید با پرداخت ۴۰ درصد از هزینه‌ی کلی گوشی، مابقی آن را به صورت کاملا اقساطی پرداخت کنید. جالب است بدایند که برای خرید اقساطی اپل واچ و یا ایرپاد هیچ نیازی به پیش‌پرداخت نخواهید داشت. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بازرگانی سیب، از شرایط کامل خرید اقساطی محصولات اپل آشنا شوید. سپس با مراجعه حضوری به همراه دسته چک خود، کمتر از ۴۵ دقیقه صاحب بهترین محصولات اپل خواهید شد.

برچسب‌ها اپل موبایل آگهی بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اپل موبایل آگهی بازرگانی اپل موبایل آگهی بازرگانی ساعت های هوشمند گوشی آیفون ی اپل واچ آیفون ۱۳ شرکت اپل ی گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)



منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لاک زدن دختر بچه برای مرغ (فیلم) یک ایده خلاقانه برای ساخت جای لاک با استفاده از سی دی و در نوشابه (فیلم)

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟