Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بارندگی های دو هفته اخیر و وقوع سیل در رودان و میناب اظهار کرد: مردم شهرستان های شرق هرمزگان بابت نزول باران های چند روزه در منطقه خوشحال هستند، و از طرفی مردم و مسئولین بابت نعمت الهی از خدای خود شاکر هستند.

رئیس با بیان اینکه، بحث خشکسالی های چند ساله هرمزگان یکی از دغدغه های مسئولان و مردم این منطقه بود، افزود: از آنجایکه خشکسالی منطقه شرق هرمزگان یکی از دغدغه های مسئولان و مردم و عبور از بحث خشکسالی چندین ساله این منطقه بود، الحمدالله به لطف خداوند متعال ظرف این دو هفته با بارش باران تمام دغدغه های مسئولان و مردم این منطقه رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر و تشکر و قدردانی از مسئولان و مردم، خاطرنشان کرد: الحمدلله در این چند روز همه مسئولان و مردم منطقه پای کار بودند، و حتی هفته گذشته مسئولان کشوری و رئیس جمهور محترم با وزرایش از مناطق سیل زده بازدید کردند. که در راستای رفع کمبودها و جبران خسارت ها دستوراتی نیز دادند.

وی اضافه کرد و افزود: استاندار هرمزگان با حضور مقرر خود در مناطق سیل زده، توانستند که جریان روان آبها به سد استقلال میناب و همچنین رودخانه میناب نیز مدیریت کنند.

رئیسی خاطر نشان کرد: از آنجائیکه بیشترین حجم بارندگی در شهرستان های رودان و میناب پیش آمده، پس به طبع بیشترین مشکلات برای افراد ساکن در این دو شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد و افزود: از آنجائیکه شهر رودان بر روی شیبی تند قرار گرفته است، که به همین منظور کانال حفاظتی خاکی ایجاد شده، که این کانال نیاز است که تقویت شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه، شهر میناب و رودان نیاز به زیر ساختهای شهری مستحکمی دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه، شهر های میناب و رودان زیر ساختهای شهری مستحکمی ندارند، و همچنین از نظر منابع و ماشین آلات ضعیف هستند از این رو نیاز به کمک دارند.

وی بابیان اینکه همه پای کار آمده بودند، افزود: جا دارد که تشکر کنم از بسیج و سپاه بابت حضور و زحمت چند روزه ای که برای این منطقه داشتند، که اگر اینها نبودند احتمال اینکه تلفات جانی هم داشته باشد دور از انتظار نبود.

کد خبر 5404080

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رئیسی سیل هرمزگان سیلاب سد استقلال مجلس شورای اسلامی بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیل هرمزگان سیلاب بارش باران سیل کرمان امداد رسانی ایلام آمار کرونا مسئولان و مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش زیادی از این روستاها برای اولین بار از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند شدند و بخشی از آنها دارای پوشش جامع و بهینه‌تر شدند.

وی بیان داشت: پروژه فیبر نوری روستایی در استان اجرا و در این مدت بیش از ۴۰۰ کیلومتر مسیر روستایی تحت پوشش فیبر نوری قرارگرفته است.

رادمنش اظهار داشت: در فاز دوم این پروژه، ۱۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی افزود: اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرهای استان از دیگر پروژه‌های راهبردی و زیرساختی استان است که این پروژه در سه شهر دهدشت، چرام و گچساران در حال اتمام است و بزودی در دیگر شهرهای استان نیز اجرا خواهد شد.

رادمنش با بیان اینکه استفاده از شبکه ثابت مبتنی بر فیبر نوری نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: سرعت اینترنت ثابت بر بستر فیبر نوری افزایش ۱۰۰ برابری داشته و با اجرای این پروژه مردم استان طعم شیرین فناوری را با کیفیت و سرعت بالا خواهند چشید.

وی افزود: توسعه و بهبود خدمات ارتباطی و اینترنتی در شهرهای و روستاهای مختلف استان بر روی بستر شبکه فیبر نوری ضروری است و رسانه‌ها در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم نسبت به استفاده از این فناوری ایمن، پیشرفته و قابل اتکا همکاری کنند.

رادمنش تصریح کرد: باید ذائقه و نگرش مردم را نسبت به این مهم تغییر داد و نقش رسانه‌ها در این راستا بسیار تعیین کننده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه در ۳۰ ماه عمر دولت سیزدهم، ما شاهد رشد کم نظیر زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد بودیم، گفت: دولت سیزدهم همواره با نگاه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کرده است که در راستای برقراری عدالت ارتباطی قدم بردارد.

کد خبر 6091162

دیگر خبرها

  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان