Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید میر احمد در نود و سومین نشست کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه سویه جدید بیماری کرونا اومیکرون قدرت سرایت پذیری بسیار بالا دارد؛ گفت: به تجربه دیده شده که یکی از زمینه‌های گسترش و شیوع بیماری مرزهای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص افزود: لازم است مراتب نظارت و کنترل در مبادی مرزهای زمینی و هوایی کشور به لحاظ تزریق دو دوز واکسن و داشتن تست پی سی آر معتبر از سوی مسافرین به صورت جدی اعمال شود.

میراحمد بیان کرد: با توجه به قدرت انتقال بالای کرونا ضرورت سخت گیری ها در حوزه‌های مرزی بیش از گذشته مطرح است و باید تلاش کنیم با انجام تست گیری و کنترل وضعیت مسافران به لحاظ شرایط بیماری اجازه ورود بیماری را به کشور ندهیم.

کد خبر 5404075 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: بیماری کرونا وزارت کشور تست کرونا سویه اومیکرون کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه ترافیک پلیس راهور سربازی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران کاظم غریب آبادی غلامحسین محسنی اژه ای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری علیرضا زاکانی وضعیت معابر میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور، طی سال  ۱۴۰۲ خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تیمور باقری اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند. 

باقری افزود: از این تعداد، یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است. 

وی تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد:در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس