Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه برخط ودیو میزبانی دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران را در فرآیند انتخاب و داوری این رویداد برعهده گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ودیو میزبان برخط این رویداد سینمای کوتاه در فرآیند انتخاب و داوری آثار شرکت کرده است.

ودیو به مدیریت پویان صدقی سامانه تخصصی پخش و اکران آنلاین فیلم‌های کوتاه است که پشتیبانی بسیاری از جشنواره‌ها و رویدادهای سینمایی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) نیز در حال حاضر در مرحله انتخاب آن گروه از فیلم‌هایی قرار دارد که باید طبق رای هیات انتخاب به این رویداد راه یابند. همچنین گروه دوم فیلم‌ها نیز آن دسته از آثاری خواهند بود که به دنبال حضورشان در جشنواره‌های مورد تایید ایسفا به طور مستقیم در دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم‌کوتاه ایران شرکت می‌کنند.

دوازدهمین جایزه آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) به دبیری مرجان اشرفی‌زاده بهار ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر ایران مرجان ایران فرهنگ و هنر مرجان برنا دوازدهمین ایسفا آکادمی فیلم کوتاه ایران جوایز آکادمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد