Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:19:11 GMT

فرصتي براي تکريم مادران شهدا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۶۸۴۳

خبرگزاری آریا- تکریم و به دیدارشان رفتن حداقل کاری است که باید برای این شیرزنان دوران انجام داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، چند روزی است که شهرمان به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا منقوش به تصاویر فرشتگان مهربانی است.
مردم در گفتگو با خبرنگار ما از استقامت، صبر و حماسه مادران و همسران شهیدان می‌گویند و معتقدند اگر این مادران نبودند، چنین فرزندانی جانشان را برای این آب و خاک فدا نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 آن‌ها همچنین با تمجید از اقدام شهرداری تهران در نصب تابلو‌هایی از تصاویر مادران و همسران شهدا مطالبه‌ای نیز داشتند و می‌گفتند چرا بزرگراه، خیابان، میدان و معبری به نام مادران یا همسران شهدا نامگذاری نمی‌شود؟
برای پیگیری این مطالبه به شورای شهر هم رفتیم، جایی که نامگذاری خیابان‌ها و معابر در کمیته‌ای به همین منظور مصوب می‌شود.
آقای نادعلی سخنگوی شورا با تاکید بر اینکه حتما باید نام معبری ویژه یا بزرگراهی به نام مادران شهیدان نامگذاری شود، گفت: این نامگذاری، کمترین کار و ایفای دین در حق این مادران است و ما در جلسات کمیته نامگذاری شورا، خیابان یا میدانی را به نام مادران شهدا که از ویژگی خاصی برخوردارند مانند اینکه چند فرزندشان را تقدیم اسلام کرده اند، نامگذاری خواهیم کرد.
خانم معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز با تاکید بر این موضوع گفت: با توجه به نزدیکی روز زن قصد داریم یادمانی به نام مادران شهید در شهر احداث شود و بوستان‌هایی نیز به نام این فرشتگان مهربانی نامگذاری خواهد شد.
به هر حال فارغ از چنین اقداماتی همه ما با هر روشی تا فرصت هست باید به تکریم خانواده معظم شهدا به ویژه مادران آنان بپردازیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مادران شهدا نام مادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند

آرنه اسلوت به گزینه اصلی لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ تبدیل شده است. این سرمربی هلندی نمی خواهد این فرصت رویایی را از دست بدهد و در تلاش است مسیر انتقال خود به آنفیلد را هموار کند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اسلوت بعد از برتری ۳-۱ فاینورد مقابل گو اهد ایگلز در هفته ۳۱ لیگ هلند گفت: 

لیورپول فرصتی است که هرگز نمی خواهم آن را از دست بدهم. می دانم که فاینورد مجوز خروج من را صادر می کند چون باشگاه به خوبی از اهمیت این پیشنهاد برای من آگاه است؛ لیورپول گامی بلند در دوران مربیگری من محسوب می شود. درحالیکه من اینجا منتظر هستم، دو باشگاه با یکدیگر مذاکره می کنند. از حضور در فاینورد خوشحالم اما لیورپول یک فرصت شگفت انگیز برای من است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تقویم نجومی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳