Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از مصاف با الچه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به خبرنگاران توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه مردانش برابر الچه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا - دیداری که از ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می‌شود - درباره وضعیت بازیکنانش به خصوص ادن ازار و گرت بیل صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه ادن ازار به دلیل به دست نیاوردن فرصت بازی در رئال مادرید ممکن است در ماه ژانویه از کهکشانی‌ها جدا شود.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا او از باشگاه خواسته بوده که با عمل جراحی ادن ازار برای بازگشت در زمستان موافقت کند، گفت: خیر. ما در این باره حرفی نزده‌ایم. واقعاً می‌گویم، ما هیچ حرفی نزده‌ایم. من با پزشک تیم هم صحبت نکردم چون خود او این موضوع را به من گفت. فکر می‌کنم که خود ادن هم این موضوع را دیگر فراموش کرده است. این یک واقعیت است که ازار و بیل مدت زیادی خانه‌نشین بوده‌اند. ازار از یک ماه و نیم پیش هنوز به آمادگی جسمی کامل نرسیده است. من اما لازم نمی‌بینم که او را نصیحت کنم چون او شخصیت و تجربه کافی برای انتخاب چیزی که به صلاحش هست را دارد.

خوشحالی طعنه‌آمیز آنچلوتی پس از قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا

کارلتو در پاسخ به این سؤال که آیا ترجیح می‌دهد بعضی از بازیکنانش در بازار ژانویه فورخته شوند، تأکید کرد: رویکرد تیم من بد نیست و بازیکنان بسیار جدی کار می‌کنند. جوی که میان آنها وجود دارد هم خوب است. من هم با هیچ‌کدام‌شان مشکلی ندارم و نخواهم داشت چون آنها بازیکنانی حرفه‌ای هستند. خروج ادن ازار؟ فعلاً که او بازیکن رئال مادرید است و دارد با ما تمرین می‌کند. پس دلیلی برای فکر کردن به چیزهای دیگر وجود ندارد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در ادامه با اشاره به ناآمادگی تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی این تیم برای بازی مقابل الچه اظهار داشت: مشکل او خیلی جدی نیست. فقط چند روز باید استراحت کند. من مطئنم که او به بازی یکشنبه هفته آینده خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادن ازار رئال مادرید ادن ازار رئال مادرید رئال مادرید ادن ازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اشتیاق و احتیاط، در مورد کورتوا همه چیز به این دو کلمه برمی‌گردد. ریکاوری کورتوا به‌طرز چشم‌گیری در حال پیشرفت است.

کورتوا قبل از شروع فصل دچار مصدومیت صلیبی شد ولی بسیار زودتر از انتظارها توانست ریکاوری کند. همه چیز مهیا بود او قبل از فیفا دی ماه مارس به میادین برگردد ولی دچار مصدومیت جدیدی شد که البته جدی نبود.

کورتوا یک هفته است که دوباره به تمرینات برگشته و بدون مشکل کار کرده است. شرایط او به قدری بهبود یافته که حالا می‌تواند دوباره به دروازه برگردد. خودش دیروز گفت عجله‌ای ندارد چون لونین در این مدت عالی کار کرده ولی با تایید کارلو آنچلوتی، گلر بلژیکی در بازی خانگی مقابل کادیز درون دروازه قرار خواهد گرفت.

رئال مادرید شنبه 15 اردیبهشت از هفته 34 لالیگا میزبان کادیز است و امروز کارلتو گفت که انتظار دارد در آن بازی کورتوا برای اولین‌بار در فصل جاری به میدان برود. بازگشت بهترین گلر جهان بعد از ماه‌ها مصدومیت، بهترین خبر ممکن برای رئالی‌هاست اما بدون شکل گلر اصلی رئال در دو بازی بزرگ برابر بایرن و فینال احتمالی لیگ قهرمانان، لونین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟