Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:26:27 GMT

ورود موج جدید بارندگی و برف به خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۰۱۵

ورود موج جدید بارندگی و برف به خوزستان

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری چهارشنبه افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی از اوایل روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه عبور موجی را نشان می دهد که سبب بارش برف و باران در مناطق شمال،شمال شرق و شرق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مدت بارش در ارتفاعات استان عمدتا به صورت برف است افزود: در این مدت وزش باد در بیشتر مناطق استان متوسط تا شدید خواهد بود، همچنین تا اوایل هفته آینده ریزش هوای سرد با شدت و ضعف در خوزستان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری گفت:شمال خلیج فارس نیز از اواسط پنجشنبه تا اواخر شنبه آینده مواج پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با۱۴.۶ و  ایذه با منفی ۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز به ۱۳.۷و حداقل به ۲.۷درجه سانتی گراد رسیده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی جدید هشدار سطح زرد صادر کرده است.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی، از اواسط لغایت اواخر وقت امروز سه شنبه احتمال  وزش باد‌های متوسط تا شدید همراه با تند باد لحظه‌ای و  رخداد گردوخاک در برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: این پدیده در مناطق غرب و جنوب غرب استان فعال می‌باشد و موجب  کاهش دید افقی،   افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک وجود دارد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود  احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان و اتخاذ تمهیدات لازم از سوی مسئولان مربوطه انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳