Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج بیت اللهی عصر چهارشنبه در بازدید برخی از مدرسه های سطح شهر میناب افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه «ام لیلا حکمی»، ۶ کلاسه «فرخی یزدی»، ۱۰ کلاسه «لاله های انقلاب دهو»، سالن ورزشی فاطمیه شهر میناب و سالن ورزشی دبیرستان ام لیلا حکمی از جمله مدارسی بوده که برای اسکان سیل زدگان مینابی اختصاص یافته است.

وی همچنین در بازدید از مدرسه های «شهید حقانی»، «نرجس خاتون»، «بسیج باغملک»، «ابوذرغفاری تمبک»، «شهید کامیاب»، «شهید شبانی»، «انقلاب اسلامی دهو» و «ام لیلا حکمی» اسکان اظهارداشت: با توجه به بارندگی اخیر و جاری شدن سیل در میناب، آسیب دیدگی مدارس و چگونگی اسکان موقت مردم در این فضاهای آموزشی درحال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات منتشره هواشناسی هرمزگان میزان بارش از ۲۴ دی ماه تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در رودان ۱۹۰ میلی‌متر، میناب ۱۳۱ میلی‌متر، بستک ۱۲۴ و یک دهم میلی‌متر، حاجی آباد ۱۲۳ و پنج دهم میلی‌متر، پارسیان ۱۰۹ میلی‌متر، بندرعباس ۱۰۸ میلی‌متر، سیریک ۷۳ میلی‌متر، لاوان ۴۸میلی متر، بشاگرد ۴۵ میلی‌متر، قشم دریایی  ۳۷ و پنج دهم میلی‌متر بوده است.

ساکنان شهرستان خمیر هم شاهد ۳۳ و سه دهم میلی‌متر، بندرلنگه ۳۱ و ۹ دهم میلی‌متر، قشم فرودگاهی ۲۳ و هشت دهم میلی‌متر، کیش ۲۱ و هشت دهم میلی‌متر، سیری چهار و یک دهم میلی‌متر، بوموسی سه و ۹ دهم میلی‌متر و جاسک ۲ و نیم میلی‌متر بوده اند.

روستاهای تمبک بالا و پایین ومازغ بالا و پایین در شهرستان میناب هم تخلیه شده‌اند و مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفته بود راه دسترسی ۱۰۵ روستا در بارندگی و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده است و برخی از روستاها با مشکل قطعی آب و برق هم روبه‌رو شده اند.

شهرستان میناب پر جمعیت ترین شهرستان استان هرمزگان بعد از بندرعباس است این شهرستان با پنج هزار و ۳۹۳ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که از شمال به رودان، از جنوب به بشاگرد و سیریک، از شرق به استان کرمان، از غرب به بندرعباس و دریای عمان  محدود شده است.

برچسب‌ها مدارس کمپ اسکان موقت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان سیل پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کمپ اسکان موقت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان مدارس کمپ اسکان موقت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان سیل دهم میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پیگیری املاک آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش ۶ هزار سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش صادر شده است. بیشترین اسناد صادر شده برای املاک استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کردستان بوده است که هر سه استان هم از استان‌های مرزی ما هستند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: این موضوع نشان می‌دهد وزارت آموزش و پرورش در پیگیری ۶۰۰۰ سند مالکیت بیشتر به استان‌های مرزی و کمتر برخوردار توجه داشته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد و مهر ۰۳ مهر ماه آرامی خواهیم داشت و به جای دغدغه کمبود معلم باید از این پس به دنبال رشد کیفیت معلم باشیم.

فرهادی با بیان اینکه به افزایش تعداد کلاس‌های درس و کاهش تراکم کلاس‌ها هم وزارت آموزش و پرورش توجه زیادی داشته است؛ گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات جهادی سازمان نوسازی مدارس، ۸۰ درصد مدارس کشور تراکم کمتر از ۳۵ نفر و ۴۷ درصد مدارس تراکمی کمتر از ۲۶ نفر دارند؛ همچنین ۴۷ درصد از کلاس‌های مقطع ابتدایی کمتر از ۲۶ نفر دانش آموز دارند و این نشان می‌دهد در خصوص کاهش کلاس‌های با تراکم بالا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته به خوبی عمل کرده است.

فرهادی تاکید کرد: کمتر از ۲ درصد مدارس ابتدایی در مرز تراکم ۴۰ نفره هستند که امیدواریم با ادامه نهضت مدرسه سازی دیگر شاهد کلاس‌های درس بالای ۳۵ نفر نباشیم.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار گفت ۲۴ هزار دانش آموز داریم که در مدارس عشایری درس می‌خوانند که با پیگیری دولت و شخص وزیر هیچ بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم.

در حال تکمیل..

کد خبر 6090788 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند