Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لیورپول حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش، اومبامیانگ، انتقادها از آرسنال و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، میکل آرتتا در این کنفرانس خبری گفت:

نمی خواهم چیزی در مورد وضعیت تیم بگویم، متاسفم. مشکلاتی هستند که حل شده اند و مشکلاتی هم هستند که حل نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تا فردا خبر دیگری نباشد و بتوانیم بازی کنیم. در حال حاضر هیچ مورد جدید ابتلا به کرونایی نداریم.

وضعیت اسمیت رو، تومیاسو و اودگارد؟

این ها سه بازیکن هستند که به دلایل متفاوتی قادر به همراهی ما و بازی برای ما نبوده اند. سعی داریم شرایط را تغییر دهیم و بازیکنان را به بهترین سطحشان برای رقابت در بازی فردا برسانیم.

انتقادها پس از لغو بازی مقابل تاتنهام؟

ما بازیکنان لازم برای تشکیل لیست بازی در لیگ برتر را نداشتیم. این را صد درصد تضمین می کنم. وقتی در سه بازی ابتدایی فصل بازی کردیم، انتقادات زیادی از ما شد چون مردم می گفتند ما ساده لوح هستیم، با چند بچه بازی می کنید و … ما در حالی مقابل ناتینگهام فارست بازی کردیم که ۱۰ بازیکنمان غایب بودند. مقابل لیورپول نیز با غایبان زیادی بازی کردیم.

اوبامیانگ؟

او در لندن است و تست هایی را پشت سر می گذارد چون گابن برای ما توضیح مناسبی بابت بازگشت اوبامیانگ ارائه نکرده است. بنابراین وظیفه ماست که مطمئن شویم وضعیت او خوب است و در شرایط خوبی قرار دارد. تا الان با توجه به تست های انجام شده، او مشکلی ندارد. او می تواند دوباره برای آرسنال بازی کند؟ او به کرونا مبتلا بوده و سپس تیم ملی اش تصمیم گرفت او را به آرسنال بازگرداند. ما باید مطمئن شویم که وضعیت سلامت جسمانی او در بهترین حالت ممکن است و سپس خواهیم دید.

توماس پارتی و حذف از جام ملت های آفریقا؟

قطعاً ناامیدی بزرگی برای او بود. او اکنون از این رقابت خارج شده، پس باید هر چه زودتر کاملاً روی آرسنال متمرکز باشد.

چه بازی ۹۰ دقیقه طول بکشد، چه ۱۲۰ دقیقه و چه به ضربات پنالتی برود، ما بازیکنانی که داریم را خواهیم داشت و با آن ها تلاشمان را می کنیم. ما با بازیکنانی که باور دارند که قادر به پیروزی در این بازی هستیم، به میدان خواهیم رفت. اهمیت عناوین؟ ما به همین دلیل اینجا هستیم. برای این که موفقیت و عناوین را برای آرسنال و شادی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم و کاری که این باشگاه در تاریخش انجام داده را ادامه دهیم.

نفرت پراکنی ها علیه آرسنال؟

فکر می کنم بیشتر از نفرت، به آرسنال احترام گذاشته می شود و این بخاطر تاریخ باشگاه است. ما می دانیم که کار درست را انجام دادیم. ما برای گرفتن آن تصمیم با لیگ برتر و فدراسیون همکاری کردیم. حداقل ما صادق بودیم. ما با چنگ و دندان از باشگاه خود دفاع خواهیم کرد. ما نمی گذاریم کسی نام ما را خدشه دار کند یا سعی کند دروغ هایی را به ما نسبت دهد.

جدایی کولاشیناچ و ماری؟

آن ها به دلایل متفاوتی جدا شدند. در مورد کولاشیناچ، با توجه به دقایق بازی اش و این که قراردادش در حال اتمام بود، ما باور داشتیم که این گزینه درستی است. در مورد پابلو ماری، با توجه به مصدومیت ها و آمار او این تصمیم را گرفتیم، او یک حرفه ای فوق العاده است و دقایق کافی برای بازی را در آرسنال کسب نمی کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود خلیل عضو تیم مذاکره کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات دانشجویان با اداره دانشگاه کلمبیا گفت: ما از شب گذشته به مدت ۱۱ ساعت با اداره دانشگاه درباره خواسته‌های خودمان مذاکره کردیم که شامل قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با دانشگاه‌های رژیم اشغالگر و شرکت‌هایی است که در کشتار ملت فلسطین دست دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: دانشگاه (کلمبیا) درباره ذکر هر چیزی که وجهه بین المللی اسرائیل را مخدوش کند، لجبازی می‌کند و ما هم اصرار داریم که این درخواست، خواست اصلی مردمی است که در اینجا حضور دارند و این خواسته را کنار نخواهیم گذاشت. حتی اگر ما را تهدید کنند که نیرو‌های گارد ملی یا پلیس را خواهند آورد، ما در اینجا خواهیم ماند تا به این خواسته‌ها برسیم. ما هم اکنون بر مذاکرات درباره چارچوب‌هایی تمرکز می‌کنیم تا مشخص شود که در جدول زمانی نزدیک و نیز در بلندمدت، می‌توانیم به چه چیز‌هایی برسیم. ما با دانشگاه برای تعیین کردن این چارچوب‌ها کار می‌کنیم، اما بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم. 

محمود خلیل ادامه داد: این تحصن در نهایت، برای یاری رساندن به مردم غزه و مردم فلسطین است و ما تا زمان رسیدن به همه این خواسته‌ها، در اینجا خواهیم ماند. می‌خواهیم به خواسته‌های خود چه با مذاکره و چه با فشار‌های بیشتر و بیشتر بر دانشگاه برسیم تا خواسته‌های بیشتری از ما را محقق کند.

 

دیگر خبرها

  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم