Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- فرماندار اراک با بیان اینکه «طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اراک اجرا می شود» گفت: هنوز یک مرکز برای جمع‌آوری کامل معتادان در استان مرکزی وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، امیر هادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به موضوع جمع آوری معتادان و متجاوزان اظهار داشت: در جلسات متعدد موضوع ماده  16 مطرح است و با حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی و طرح جمع آوری معتادان متجاهر انجام شود که البته هنوز یک مرکز برای جمع‌آوری کامل این افراد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اراک به دلیل اینکه بیشترین آمار متجاوزان را داریم این وظیفه را بر عهده داریم که کمک و پشتیبانی را انجام دهیم که با توجه به اینکه این سومین جلسه ای است که در موضوع ماده 16 مطرح می شود و اگر قرار است که در کنار هم همگرایی انجام دهیم باید همکاری کنیم و یک دستور منسجم و واحد گرفته شود.

وی در خصوص مراکز بلااستفاده دولتی افزود: نباید ساختمان بلااستفاده را کنار نگه داریم چون اموال ما است و با این استدلال در اختیار دیگر مراکز قرار ندهیم، ما حاضر هستیم  محل شناسایی را مورد بهره‌برداری قرار بدهیم حتی در جریان اداره هم کمک می کنیم، همچنین شهرداری اراک با ظرفیتی که دارد اعلام آمادگی کرده است.

بیش از 14 تن مواد مخدر در استان بوشهر با انهدام 19 باند کلان کشف شداستاندار اصفهان: محتواهای آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تهیه شود4 هزار قاچاقچی و عامل پخش مواد مخدر در استان قزوین دستگیر شدند

«بهروز اکرمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز در این نشست با اشاره به دغدغه های موجود در استان اظهار داشت: استاندار به عنوان رئیس شورای برنامه ریزی  وشورای آموزش و پرورش دغدغه دانش آموزان و آموزش را دارد چراکه آموزش و پرورش یک ساختمان مخروبه درحال تخریب دارد که هیچ استفاده ای از آن نمی شود، این مکان ها متعلق به کشور و مردم اراک و استان هستند و باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: باید نگاه خود را بازتر کرد تا بتوان مشکل را حل کرد، شهرداری بازسازی این مکان را انجام دهد و به مدت 2 سال در اختیار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد و بعد از آن مجددا به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد این درحالیست که معتادان متجاهر که در سطح شهر تردد دارند برای تمامی شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند و ضرورت دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن این مسئله هم ساماندهی شود و شهرستان هایی که در زمینه پیشگیری از مواد مخدر عملکرد خوبی نداشته اند از سوی فرمانداران بررسی شوند.

اکرمی بیان کرد: یکی از آسیب های جدی در حوزه های مواد مخدر، این است که مردم و مدیران ذیربط با موادمخدر کنار بیایند، اگر جامعه ای پذیرفت که در زمینه پیشگیری از مواد مخدر نمی توان کاری کرد مطمئن باشید که مواد مخدر چیره خواهد شد و جامعه را به سمت بدی خواهد کشید و هیچ وقت در زمینه موادمخدر از جامعه و مدیران حساسیت زدایی نشود و همیشه مدیران و جامعه باید نسبت به این مهم حساس باشند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمع آوری معتادان معتادان متجاهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد