Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گل ریحان البرز که پیش از این در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور داشت، پس از حاشیه ها ، مشکلات مالی، کمبود بازیکن، دو گانگی مدیریتی و تغییرات پی در پی مدیریتی به لیگ دسته ۲ سقوط کرده بود؛اما حضور در مرحله دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور نیز پایان کار نبود و از همان ابتدای شروع فصل این تیم که حواشی لیگ دست یک همچنان گریبان آن را گرفته بود باز هم دچار ناکامی های متوالی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت ها این تیم که به نوعی با ۲ گانگی مدیریتی مواجه شده بود با حداقل بازیکن به زمین می رفت و یا در زمین حاضر نمی شد.

در ادامه ناکامی های این تیم قرار بود که در هفته دهم امروز این تیم در مقابل شهرداری نوشهر قرار گیرد بازی که پیش از این از سوی میثم رضایی مدیر عامل باشگاه عنوان شده بود که حدود ۱۲ نفر از بازیکنان قرار نیست در این مسابقه شرکت کنند که در اینصورت سقوط آن به لیگ دسته سه کشور قطعی است.

بر همین اساس در ساعت ۱۴ امروز بازیکنان تیم در مقابل شهرداری نوشهر قرار نگرفتند و با توجه به اینکه پیش از این نیز در مقابل تیم اسپاد حاضر نشده بودند سقوط آنها به لیگ دسته سه قطعی شد.

منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال البرز در گفت وگو با ایرنا ضمن تایید سقوط گل ریحان عنوان کرد که تیم به مرحله اول لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط کرد.

برچسب‌ها البرز میثم رضایی گل ریحان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز میثم رضایی گل ریحان البرز البرز میثم رضایی گل ریحان البرز لیگ دسته سه لیگ دسته گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!