Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هندبال ایران می‌گوید تیمش باید روند یکنواختی در قالب فلسفه تاکتیکی مورد نظرش در بازی‌های آینده هندبال قهرمانی آسیا داشته باشد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز پس از پیروزی برابر هند در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا اظهار کرد: در وهله نخست هدف اولیه تیم این بود که می‌خواستیم مانند بازی دیروز با اختلاف زیاد پیروز شویم، اما تفاوتی که این دیدار با بازی دیروز داشت این بود که این پیروزی برد شیرینی نبود و من از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنانم تمرکز لازم را در این بازی نداشتند و من به عنوان سرمربی کار بیشتری از نمایش امروز برابر هند از بازیکنانم می‌خواهم. این برد اصلا برای من دلچسب نبود.

فرناندز درباره بازی تیم ملی هند هم گفت: تیم هند و بخصوص بازیکن شماره ۳ این تیم بیشتر از موقعیت یک در برابر یک استفاده می‌کرد و مساله مهم این است که نمی‌توانم به تیمم اجازه بدهم دائما در این موقعیت شکست بخورد.

وی ادامه داد: من به عنوان سرمربی واقعا می‌خواهم تیمم با صد درصد توانش کار کند، اما اتفاقی که در بازی امروز افتاد این بود که بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند و با ۶۰ درصد توان خود کار کردند بنابراین مجبور شدم سیستم بازی را تغییر دهم و حتی بازیکن تعویض کنم. نباید اجازه بدهیم برای بازی‌های آینده این اتفاق بیفتد.

مانوئل مونتایا فرناندز خاطرنشان کرد: از این برد مانند تمام پیروزی‌ها خوشحالم، اما مساله مهم شیوه و نحوه بردن است. من دوست دارم پیروزی‌های تیم در قالب فلسفه تاکتیکی که می‌خواهم باشد و انتظاری که از تیمم دارم این است روند یکنواختی داشته باشد و با این روند به پیروزی برسد. وقتی تیمی روند یکنواخت داشته باشد قابل اتکا و اطمینان می‌شود و من می‌خواهم تیمم با این سبک بازی کند.

وی در پایان گفت: حتی اگر تیمی با این سبک خوب بازی کند و شکست بخورد به عنوان مربی به تیمم افتخار می‌کنم و من همیشه می‌خواهم به تیمم افتخار کنم.

یادآور می‌شود تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۴۲ بر ۲۹ برابر هند به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: هندبال قهرمانی آسیا| هند هم حریف ایران نشد/ صعود شاگردان پروفسور قطعی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال قهرمانی آسیا فدراسیون هندبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هندبال قهرمانی آسیا فدراسیون هندبال هندبال قهرمانی آسیا تیم ملی هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم