Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان با تاکید بر ضرورت آزادسازی دارایی‌های افغانستان گفت که کمک‌های بشردوستانه راه‌حل درازمدت مشکلات افغانستان نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «دبورا لاینز» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان در کنفرانس اقتصاد افغانستان با تاکید بر ضرورت آزادسازی دارایی‌های افغانستان گفت که این مشکلات باید با تلاش مشترک بخش‌های دولتی و خصوصی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در سازمان ملل با حامیان مالی برای کمک‌ها و رفع تحریم‌ها‌ بحث می‌کنیم، اقتصاد افغانستان باید احیا شود، ما می‌دانیم که کمک‌های بشردوستانه نمی‌تواند یک راه‌حل درازمدت باشد و باید برای حل بنیادی مشکلات اقتصادی افغانستان تلاش شود.

لاینز با تاکید براینکه زنان و دختران نیمی از جمعیت افغانستان را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد که آن‌ها می‌توانند نقش حیاتی را در توسعه اقتصادی ایفا کنند.

سندرز: دولت بایدن برای جلوگیری از مرگ مردم افغانستان دارایی‌ها را آزاد کندتاکید روسیه و پاکستان بر آزادسازی دارایی‌های افغانستاندبیرکل سازمان ملل: دارایی‌های افغانستان برای نجات جان مردم آزاد شود

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان ادامه داد که سهم‌گیری زنان در فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم است و جامعه جهانی نیز خواستار سهم گیری آن‌ها در این فعالیت‌ها است.

«میشل باچله» کمسیر حقوق بشر سازمان ملل نیز پیش تر در مورد عدم حضور زنان در حکومت افغانستان از دیگر کشورها خواست تا از نفوذشان بر طالبان برای تشویق و احترام آن‌ها به حقوق بشر استفاده کنند.

انتهای پیام/.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل اخبار افغانستان سازمان ملل اخبار افغانستان دارایی های افغانستان سازمان ملل دارایی ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان
  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان