Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون امور عمرانی استانداری گیلان گفت: بازسازی تابلوهای فرسوده تصاویر شهدا و گلزارهای شهدا در استان ضروری است.

عباس صابر امروز در جلسه شورای مسکن و ساماندهی گلزار شهدا که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: برای تامین زمین مسکن ایثارگران در استان باید انعطاف هایی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضروری است همتی مضاعف ایجاد شود تا به تعهدات خود نسبت به ایثارگران بتوانیم جامه عمل بپوشانیم.

صابر ادامه داد: باید از امکانات موجود در استان بهره ببریم تا موانع ساخت مسکن برای ایثارگران متقاضی از پیش رو برداشته شود.

وی در خصوص ساماندهی گلزار شهدا گفت: برخی از تابلوهای تصاویر شهدا در رشت و دیگر شهرستان های گیلان فرسوده شده است و باید بازنگری در این خصوص صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه جای وجود تابلوها دیجیتالی با متن وصیت شهدا در پیاده راه فرهنگی خالی است، گفت: فرزندان گیلان در دوران دفاع از نظام به درجه رفیع شهادت رسیدند و باید تصاویر این عزیزان در اقصی نقاط استان با کیفیتی مناسب و مطلوب در معرض دید مردم و گردشگران قرار بگیرد.     

وی از شهرداری رشت خواست برنامه ریزی های دقیقی در اجرای این امر داشته باشد.

صابر بیان کرد: برای ۴۰ شهید مفقودالاثر در استان مزار ساخته می شود و همچنین باید مزارهای ۱۴ شهید مدافع سلامت گیلان نیز شرایط بهتری فراهم شود.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان گفت: از بودجه هایی که برای ساماندهی گلزارهای شهدا استان اختصاص یافته است با توجه به اینکه در ماه های آخر سال هستیم باید استفاده کنیم.

صابر گفت: در استان گیلان ۱۳۰۴ گلزار شهدا وجود دارد و باید بررسی شود تا در صورت نیاز  تعمیر و رفع مشکل شوند. در بازسازی گلزار شهدا مردم گیلان مشارکت بسیار خوبی دارند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهدا شهدای سلامت ساماندهی گلزار شهدا استانداری گیلان گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری