Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@04:13:33 GMT

حاشیه‌های برخی رسانه‌های داخلی درباره سفر رئیسی به مسکو +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۸۷۱۸

حاشیه‌های برخی رسانه‌های داخلی درباره سفر رئیسی به مسکو +فیلم

‍‍‍‍‍‍

سفر امروز رییس جمهور کشورمان به روسیه و استقبال مقامات روسی از ایشان با حاشیه سازی برخی رسانه های داخلی همراه شد.

به گزارش مشرق، امروز برخی رسانه‌ها پیرامون سفر رئیس جمهور به روسیه و مراسم استقبالی که توسط وزیر انرژی این کشور صورت گرفت و عدم حضور پوتین در مراسم استقبال از رئیسی، با شیطنت رسانه ای قصد به حاشیه بردن سفر رئیس‌جمهور ایران به روسیه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در فرودگاه مهرآباد

اما تصاویر و ویدئوها نشان می‌دهد در جریان سفر پوتین به ایران در آذرماه ۹۴، محمود واعظی، وزیر وقت ارتباطات به استقبال او در فرودگاه مهرآباد رفت و مقامات عالی کشور مانند رئیس‌جمهور وقت (روحانی) در آن حضور ندارند.

استقبال دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در فرودگاه مهرآباد استقبال دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در فرودگاه مهرآباد

در عرف دیپلماتیک دو کشور، استقبال از سفر ریاست جمهوری توسط یکی از وزرای دولت میزبان صورت می‌گیرد و رئسای جمهور در کاخ ریاست جمهوری از مهمانان خود استقبال میکنند.

در فیلم زیر مراسم استقبال از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در بدو ورود به ایران توسط دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات در دولت روحانی را مشاهده می کنید:

دانلود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت ولادیمیر پوتین روحانی محمود واعظی استقبال سید ابراهیم رئیسی روسیه ایران رئیس جمهور خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229422 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سرنگونی پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند