Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - در نخستین جشنواره دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی کتاب شعر عارف ساسانی از مراغه با عنوان اورکده مین داغ به عنوان نامزد بخش کتاب ترکی در این رویداد فرهنگی معرفی شد.


۵۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین دوسالانه غزل منزوی در زنجان ارسال شده بود که برترین‌های آثار ارسالی معرفی و تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین اختتامیه این جشنواره با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار و از برگزیده‌های این رویداد فرهنگی تجلیل شد.

عارف ساسانی متولد ۱۳۶۷ است و سال‌های متمادی در انجمن ادبی اوحدی مراغه‌ای و انجمن استاد شهریار تبریز فعالیت‌های ادبی و هنری داشته است.

وی دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد در رشته فلسفه و هم اکنون دبیر آموزش و پرورش در مراغه است و از او پیش از نیز کتاب اشک قلم به زبان فارسی چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایزه ملی برگزاری جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند. 

مهران نیک اندیش با تهیه گزارش  با موضوع حضور کاروان راهیان نور در منطقه فکه توانست رتبه برتر دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور خوزستان را دربافت نماید. 

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی