Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، روبینیو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه‌های منچسترسیتی، رئال مادرید و آث میلان به جرم دست داشتن در تجاوز به یک زن ۲۲ ساله آلبانیایی در سال ۲۰۱۳ در یک کلوب شبانه در شهر میلان، از سوی دادگاه عالی ایتالیا به ۹ سال حبس محکوم شد.

بازیکن متجاوز رئال مادرید به ۹ سال حبس محکوم شد

البته این حکم سال ۲۰۱۷ صادر شده بود، اما روبینیو با اعتراض به حکم صادره درخواست تجدید نظر کرده بود که دادگاه عالی ایتالیا پس از یک فرآیند طولانی مدت فرجام خواهی روبینیو را رد و حکم صادر شده را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فوتبالیست سابق حق تجدید نظرخواهی دیگری ندارد و آخرین حکم دادگاه رم قطعی است و با این حال، باید دید که آیا او حکم خود را در زندان برزیل سپری می‌کند یا ایتالیا.

روبینیو، ۳۷ ساله، تا سال ۲۰۲۰، سه سال پس از صدور حکم اولیه و هفت سال پس از وقوع جنایت، همچنان فوتبال حرفه‌ای را دنبال می‌کرد.

اکنون دادگاهی در رم بار دیگر حکم اصلی را تایید کرده و علاوه بر این روبینیو باید ۶۰ هزار یورو غرامت هم به قربانی بپردازد که بخشی از حکم سال ۲۰۱۷ نیز بوده است.

بر اساس قانون اساسی برزیل استرداد مجرمان برزیلی به دیگر کشورها ممنوع است بنابراین این دادگاه خواستار اجرای این حکم در برزیل شد و روبینیو باید دوران حبس را در زندان‌های کشورش سپری کند.

کد خبر 651393 برچسب‌ها خبر مهم فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!