Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -مجید بیگلریان گفت: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارسی که امروز امتحان دارند بر عهده مسوولان آموزش و پرورش گذاشته شده است.

او گفت: آموزش و پرورش استان نیز با توجه به بررسی شرایط جوی استان امتحانات امروز مدارس را لغو کرد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: همچنین از پلیس راه درخواست شده است از تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در مسیر‌های مواصلاتی به ویژه گردنه‌ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگلریان گفت: باتوجه به اینکه در حالت عادی روز‌های پنجشنبه در استان تعطیل است، نیازی برای اعلام تاخیر در ساعت فعالیت بانک‌ها و معدود ادارات فعال در این روز دیده نشد و دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و بانک‌ها طبق روال همیشه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او گفت: تمام دستگاه‌های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری نقاط مختلف استان ایلام در حالت آماده باش هستند و شهرداری‌ها در مناطق برفگیر نیز با تجهیزات و ادوات برف روبی مستقر هستند تا عملیات برف روبی، نمک پاشی با مخلوط شن و ماسه را در معابر عمومی انجام دهند.

بیگلریان از مردم خواست نسبت به تردد یا مسافرت غیرضروری پرهیز کنند و در مورد حامل‌های انرژی نیز مدیریت مصرف داشته باشند.

به گفته رستمی کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام سامانه بارشی زودگذر با هسته سرد از بامداد دیشب وارد استان شده، باتوجه به اینکه این سامانه دارای هسته سرد است، بارش‌ها در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف، در نقاط معتدل به شکل برف و باران و در نواحی گرمسیری هم بارانی خواهد بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران بارش برف تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

منصور شیشه فروش صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس بارش‌های رگباری طی روز پنج شنبه در تمامی مناطق استان اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه آماده باش مدیریت بحران استان اصفهان به دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان اعلام شده است، ابراز کرد: با فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی و محلی از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری مرخصی نیروهای امدادی لغو شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به بارش‌های هفته گذشته در مناطق شمال و شرق استان منجر به وقوع سیلاب‌های محلی و جمع شدن رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها شد، ادامه داد: مستعد بودن شرایط سیلاب‌های محلی در مناطق فوق به علت رطوبت خاک مدیریت بحران را بر آن داشت به اداره راهداری، شهرداری‌ها، آب منطقه‌ای، بخشداری‌ها و دهیاران و سایر دستگاه‌های مرتبط ابلاغ شده است.

وی گفت: بازگشایی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تخلیه رسوب از دهانه پل‌ها، تقویت و باسازی سیل بندها، آزادسازی هر گونه تصرف در مسیل‌ها، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در معابر و زیرگذرها در دستور کار قرار گرفت و برای این امر تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها انجام شد.

شیشه فروش با بیان اینکه تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری انجام شده است، ادامه داد: عدم انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمال و شرق استان ضروری است.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها گفت: حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها واحدهای دام و طیورو شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران امری ضروری است.

کد خبر 6092898

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان