Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار و تفهیم اتهام به دو مسئول استانی از باب ایجاد خلل در مسیر حمایت از تولید و عدم اجرای مصوبات ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، دادخدا سالاری در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضمانت اجرای مصوبات ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه اظهار داشت: در این ارتباط دو پرونده در معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از احضار و تفهیم اتهام به دو مسئول استانی از باب ایجاد خلل در مسیر حمایت از تولید و عدم اجرای مصوبات ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی خبر داد و گفت: دو مسئول کرمانی از باب ایجاد خلل در مسیر حمایت از تولید پای میز محاکمه می روند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: مجموعه قضایی استان کرمان دفاع تمام قد و قانونی از تولیدکنندگان به عنوان افسران جبهه اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داده است و با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی تلاش می‌کند که بهترین راهکارهای قانونی جهت تسهیل کار واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: بارها به مدیران مربوطه تذکر داده شده که عدم اجرای مصوبات قانونی و کارشناسی شده ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مسئولیت کیفری و قضایی به دنبال دارد و از این رو مدیرانی که همکاری لازم به منظور حل مشکلات موجود را نداشته‌اند به دادسرای کرمان احضار شده و تفهیم اتهام آنها نیز انجام شده است.

سالاری ادامه داد: مصوبات ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه و سازمان‌های نظارتی و امنیتی انجام و با پشتوانه قضایی صادر می‌شود و از این رو اجرای آنها باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد.

وی بیان کرد: تمامی مدیران در تمامی سطوح باید به این باور دست پیدا کنند که کشور در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی قرار دارد و سربازان این جبهه نیز تولیدکنندگان، کارگران و نیروهای مولد بنگاه‌های اقتصادی هستند که حمایت از آنها امری ضروری و غیرقابل انکار است.

دادستان کرمان: 1754 هکتار از اراضی دولتی و ملی کرمان اعاده و به بیت المال برگشتورود دادستان کرمان به استهلاک قطعات رهاشده خودرو در ارگ جدید بم/ قطعات وارد بازار می‌شوددادستان کرمان: 14 مدیر و مسئول اجرایی به جرم اختلاس، ارتشاء و ترک فعل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند/ برخی مدیران بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مسئولان هنوز ابعاد جنگ گسترده اقتصادی تحمیل شده به کشور را باور نکرده‌اند، اظهار داشت: هر فرد در هر جایگاهی در صورت قصور یا اهمال در مسیر حمایت از تولید، از باب اخلال در نظام تولیدی کشور، تضییع بیت المال و یا عدم اجرای قوانین و مقررات قانونی و دولتی مورد پیگیری قرار گرفته و مسئولیت کیفری خواهد داشت.

سالاری گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رفع موانع تولید نامگذاری شده، متاسفانه برخی از مسئولین خواسته یا ناخواسته به جای رفع موانع عملاً در مسیر تولید  و برای تولیدکنندگان مانع ایجاد کرده و سنگ در مسیر تولید  قرار می‌دهند که این دادستانی در جهت اجرای این تکلیف ولایتی اعلامی از سوی مقام معظم رهبری که لازم الاجرا و حکومتی است، به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی استان کرمان اقتصاد مقاومتی استان کرمان ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی مصوبات ستاد استانی اجرای مسیر حمایت از تولید اقتصاد مقاومتی عمومی و انقلاب اجرای مصوبات تفهیم اتهام استان کرمان عدم اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!