Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز راشدی، رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در کمتر از ۱۲ ساعت با وقوع سه حادثه در سیستان و بلوچستان ۲ نفر کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز راشدی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با یکدستگاه تریلر، متأسفانه شش نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این حادثه ساعت ۱۸ و۲۳دقیقه روز گذشته و در محور خاش به زاهدان کیلومتر ۷۰رخ داد که مجروحین آن توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش انتقال یافتند.

این مسئول تصریح کرد: در کمتر از یک ساعت، دومین سانحه برخورد خودرو در جاده های تحت پوشش اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان براثر برخورد سه دستگاه خوردو پراید، وانت نیسان و وانت پیکان رخ داد که در پی وقوع آن نیز سه نفر مجروح و یک نفر نیز جان باخت.

وی گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه روز گذشته در محور خاش به سراوان کیلومتر ۹۵رخ داد که مجروحین آن توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش انتقال یافتند.

رئیس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: براثر برخورد پژو ۴۰۵ با تریلر محور زاهدان به بم در کیلومتر ۱۲۰ نیز صبح امروز ساعت ۷ ودقیقه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نفر مجروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان