Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول ضیغمی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ۵۵۰ کیلومتر راه این شهرستان مرزی، تنها ۵۰ کیلومتر راه شهری است که با ارتقا و بهسازی بخش هایی از راه شهر یکه سعود و دهستان باغلق این میزان به ۱۰۰ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: هم اینک نیز روکش آسفالت ۱۶ و نیم کیلومتر از راه های سوخسو هاشم تا راستقان و تخته باغلق تا گز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضیغمی، تکمیل آسفالت ۲ و نیم کیلومتر از راه های گرکز به دویدوخ و ۴ کیلومتر از راه باغلق به اشرفدره را از الویت ها دانست و گفت: امسال از ۲۵ کیلومتر از راه های روستایی نیازمند بهسازی، روکش آسفالت و بهسازی ۲۰ کیلومتر در شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به تخصیص ۷ میلیارد ریال برای پروژه جاده شیرین‌دره در مانه و سملقان به راز مرکز شهرستان راز و جرگلان، خاطرنشان کرد: مطالعات و کارشناسی های این طرح مربوط به ۲۰ سال پیش است که به عنوان جاده ای روستایی تعریف شده است در حالی که برای جذب اعتبار ملی و تسریع در ساخت آن باید این راه به عنوان جاده اصلی شهری تعریف شود.

ضیغمی افزود: با تکمیل این پروژه مسیر اهالی این شهرستان‌ به مرکز استان ۳۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

برخورداری راه های روستایی کشور ۹۲.۷ درصد است که این میزان برخورداری از راه های روستایی مناسب استان ۸۳ درصد و در شهرستان رازوجرگلان ۷۳ درصد است.

 شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد و بیشترین تمرکز جمعیتی قوم ترکمن  استان در این شهرستان است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان راز و جرگلان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان راز و جرگلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روستائیان راز و جرگلان خراسان شمالی کیلومتر از راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره