Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- افسانه سادات حسینی، شاعر نیشابوری، برنده‌ی جایزه ی ویژه ی بخش تک غزل و نشان ویژه ی حسین منزوی شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،نخستین دوسالانه جایزه ملی غزل (حسین منزوی)  شامل سه بخش کتاب (مجموعه غزل فارسی و غزل ترکی چاپ شده بین 1396 تا 1398)، تک‌اثر شعر فارسی و ترکی (پنج اثر از هر شرکت‌کننده) و پژوهش (شامل پایان‌نامه و کتاب با موضوع غزل‌های حسین منزوی) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

که در مجموع 466 نفر از سراسر کشور و نیز از چند کشور، با هزارو 827 اثر در این رویداد ادبی شرکت کردند

محمد سلمانی، غلامرضا طریقی و بهروز یاسمی داوران بخش شعر فارسی بودند.

جایزه ملی حسین منزوی، با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شد که افسانه سادات حسینی شاعر نیشابوری  دارای  کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی  مقام برگزیده این جشنواره را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاعر نیشابوری برگزیده نخستین جایزه ی ملی حسین منزوی شد حسین منزوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدیه السادات حسینی مطلق، دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان، اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir مراجعه و ثبت نام کنند. 
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 
 
دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین