Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری و انتقال مال غیر و جعل، با توجه به اهمیت موضوع مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم با اطلاع از اقامت شاکی در خارج از کشور، با تنظیم یک فقره وکالتنامه جعلی در یکی از دفاتر اسناد رسمی بندرعباس اقدام به انتقال قطعی مالکیت سه دانگ از یک ملک ثبتی و تعداد ۲۷ باب مغازه واقع در بندرعباس را به نام خودش و مالکیت سه دانگ از پلاک های ثبتی یک ملک دیگر بنام خواهرش کرده و سپس املاک فوق را به فروش رسانده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متعاقبا یک فقره پرونده محکوم تحت تعقیب و متواری از شعبه دوم اجرای احکام کیفری مبنی بر دستگیری محکوم علیه به اتهام کلاهبرداری و انتقال مال غیر و سوء استفاده از سند مجعول به حبس و پرداخت جزای نقدی دولتی به میزان ۱۶ میلیارد ریال و رد مال به شاکی محکوم شده بود، واصل شد.

سردار جعفری اضافه کرد: با انجام اقدامات گسترده فنی، اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم پس از خروج از استان هرمزگان به استان فارس متواری و در شهرک صدرا شهرستان شیراز مخفی شده و به بصورت مجردی و تنها زندگی می کند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از اطمینان از حضور نامبرده در شیراز ضمن اخذ نیابت قضائی قصد عزیمت جهت دستگیری وی داشته که با توجه به اینکه دادسرای اجرای احکام کیفری شیراز قبل از حضور ماموران انجام دهنده نیابت، اقدام به ثبت نیابت به صورت عادی کرده بود محکوم علیه با توجه به مطلع شدن از سامانه ثنا دادگستری سریعا از محل اختفاء خود خارج و گوشی تلفن همراه خود را خاموش و متواری می شود.

وی ادامه داد: با تلاش های فراوان یک ماهه و خستگی ناپذیر مأموران نهایتا مخفیگاه متهم که بصورت دوره‌ای محل اختفاء خود را از استان های تهران، اصفهان و فارس تغییر می داد در شهرستان شیراز شناسایی و مأموران با هماهنگی قضائی و اخد نیابت به مخفیگاه متهم اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

سردار جعفری با بیان اینکه متهم در بازجویی های اولیه به کلاهبرداری به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد تومان معترف شد، اظهار کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل و با توجه به محکومیت قطعی کلاهبرداری و انتقال مال غیر و استفاده از سند مجعول روانه زندان مرکزی بندرعباس شد.

کد خبر 5404553

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا جعفری نیروی انتظامی هرمزگان کلاهبرداری بارش برف بوشهر برف و کولاک کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان تعطیلی مدارس سیل کرمان بارش باران امداد رسانی سیلاب آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل