Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر چو در پیام تبریکش به هادی ساعی گفت: تکواندوی ایران با رهبری شما شکوفا خواهد شد

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسالی پیامی، انتخاب هادی ساعی را به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو ایران تبریک گفت.

به گزارش طرفداری، دکتر چانگ وون چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسالی پیامی به فدراسیون تکواندو ایران، ضمن تبریک بابت انتخاب هادی ساعی، از رئیس فدراسیون تکواندو ایران به عنوان یک فوق‌ستاره یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به شرح زیر است:

جناب آقای هادی ساعی بنهکل

ضمن تبریک سال نو میلادی انتخاب شما را به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌کنیم.

شما مسیر حرفه‌ای شگفت انگیزی داشته‌اید و از بودن به عنوان یک ورزشکار فوق ستاره واقعی تا قرار گرفتن در جایگاه رئیس فدراسیون یکی از موفق‌ترین کشورها در رشته ورزشی‌مان.

باورم بر این است که تکواندو ایران تحت راهبری شما شکوفا خواهد شد. افزون بر موفقیت‌های شما بر روی «شیء هاپ چانگ»، منتظر موفقیت شما خارج از میدان مبارزه و همکاری نزدیک در جهت ارتقا فعالیت‌های توسعه فنی و اجتماعی از طریق تکواندو هستم.

از شور و اشتیاق و حمایت مستمر شما از ورزش محبوب‌مان و فدراسیون جهانی تکواندو سپاسگزارم. به امید دیدار شما،  تا آن زمان لطفاً مراقب سلامتی خود باشید و بهترین‌ها را برای شما و عزیزانتان آرزو می‌کنم.

با احترام ‌ چانگ وون چو

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون جهانی تکواندو فدراسیون تکواندو تکواندو ایران هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس