Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  امروز سازمان لیگ در خبری اعلام کرد که پس از تکمیل مستندات ارائه شده توسط باشگاه و انطباق آنها با نتایج آزمایشات اخذ  شده توسط ایفمارک، جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفاظت از سلامت بازیکنان هر ۲ تیم، مسابقه بین تیم‌های هوادار تهران و استقلال از هفته شانزدهم  لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با ۷۲ ساعت تعویق ۵ بهمن ۱۴۰۰  در ورزشگاه انقلاب کرج، راس ساعت ۱۷ آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این سازمان پس از نیم ساعت دوباره خبر دیگری مبنی بر تغییر تاریخ برگزاری مسابقات منتشر و اعلام کرد که به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از سلامت بازیکنان هر دو تیم و همچنین طی شدن تکمیل رعایت فرآیند قرنطینه بازیکنان استقلال، مسابقه بین تیم های هوادار تهران و استقلال از هفته شانزدهم  لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰  به جای سه شنبه ۵ بهمن در روز چهارشنبه ۶ بهمن در ورزشگاه انقلاب کرج راس ساعت ۱۷ آغاز می شود.

بیست و هفتم دی ماه باشگاه استقلال در خبری اعلام کرده بود که  نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت است و همچنین نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان نیز به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نخواهد شد.

بنابراین بازی استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشوربه دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال لغو شد.

برچسب‌ها هوادار تهران باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال هوادار تهران باشگاه استقلال جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400

استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400

استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903437

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)