Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشارکت مردمی و هماهنگی بین‌بخشی مردم، دولت و موسسات مرتبط، می‌تواند در رفع آلودگی مؤثر واقع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول برگی در جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز اظهار کرد: امروز روز ملی هوای پاک است و در اکثر کشورهای دنیا روش معمولی در توسعه پایدار جوامع است که با چنین مناسبت‌هایی مردم را متوجه مسائل زیست‌محیطی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری نیز در این حوزه وظایفی دارد که از آن جمله می‌توان به افزایش وسایط نقلیه عمومی که دودزا نبوده و معاینه فنی داشته باشند تا مردم از آن استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: طرح حمل و نقل اشتراکی در شهر اصفهان به کار گرفته شده است و حمل و نقل ترکیبی را استفاده می‌کنند که ما نیز می‌توانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم و یا جذب اعتبار از تهران برای متروی تبریز که باید روی این مسئله نیز کار کرد.

وی یادآور شد: آقای شهردار پیشنهادی در رابطه با رایگان‌کردن معاینه فنی تاکسی‌ها ارائه کردند که می‌تواند در کاهش آلودگی مفید باشد.

برگی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های دهه‌فجر گفت: محتوای بنرهای دهه فجر می‌تواند انتخاب تک جمله‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب باشد که در کنار تبریک دهه فجر در سطح شهر اکران شود.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای شهر توسعه پایدار شهرداری معاینه فنی شورای اسلامی شهر اصفهان حمل و نقل انقلاب دهه فجر شهرداری تبریز شورای شهر تبریز شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: ساسان نیک‌رفتار خیابانی، در این سمینار که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، گفت: امروز شاهد برگزاری نخستین سلسله نشست‌های تخصصی روابط عمومی توسط اتاق بازرگانی تبریز هستیم و تصمیم داریم امسال در راستای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی گام‌هایی برداشته و نقش خود را در این مسیر ایفا کنیم و این سمینار، آغاز راهی است برای رسیدن به این هدف.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: یکی از پاشنه‌های آشیل مدیریت کسب و کار در ایران، غفلت در قبال ایجاد واحد روابط عمومی در چارت سازمانی است و اگر این سلسله‌نشست‌ها در طول امسال بتواند موجب ایجاد حتی یک واحد روابط عمومی در ساختار شرکت‌های بخش خصوصی شود، ما به هدف خود دست یافته‌ایم.

نیک‌رفتار خیابانی یادآور شد: طبق اطلاعاتی که از واحدهای عضو اتاق کسب کرده‌ایم، متاسفانه بیش از سه چهارم واحدها، واحد روابط عمومی مستقل ندارند و تعداد قلیلی از این واحدهای بخش خصوصی و کسب و کارها از شبکه‌های اجتماعی برخوردارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه متصدیان امر روابط عمومی در بخش‌های خصوصی و دولتی از تحصیلات مرتبط و تخصصی با این امر، برخوردار نیستند، یادآور شد: اتاق تبریز قصد دارد در راه احصاء نیازهای روابط‌عمومی‌های بخش خصوصی، به طور مستمر دوره‌های تخصصی و آموزشی برگزار کند.

 

 

دیگر خبرها

  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • هوای تبریز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی