Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو ۱۵ دی  با حضور کیکاوس سعیدی و هئیت‌های استانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو بین ۵ نفر از افراد تایید صلاحیت شده (سیدمحمد پولادگر، محمد جمشیدی، حسین حسین زاده، سیروس رضایی و هادی ساعی) برگزار شد اما سیروس رضایی، حسین حسین زاده و محمد جمشیدی از این انتخابات انصراف دادند و انتخابات این فدراسیون بین سید محمد پولاگر و هادی ساعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد اعضای مجمع: ۵۸

حاضرین مجمع: ۵۶

تعداد آرای ماخوذه: ۵۶

پس از اتمام رای گیری، هادی ساعی با ۲۹ رای ریاست فدراسیون تکواندو را برای ۴ سال بر عهده گرفت.

دکتر «چانگ وون چو» پیامی را به فدراسیون تکواندو ایران ارسال کرد و از هادی ساعی به عنوان یک فوق ستاره یاد کرد.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای هادی ساعی ضمن تبریک سال نو میلادی انتخاب شما را به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌گویم. شما مسیر حرفه‌ای شگفت انگیزی داشته اید. از بودن به عنوان یک ورزشکار فوق ستاره، جدی و اصیل تکواندو تا قرار گرفتن در جایگاه رئیس فدراسیون یکی از موفق کشور‌ها در رشته ورزشی مان.

باورم بر این است که تکواندو ایران تحت راهبری شما شکوفا خواهد شد. افزود بر موفقیت‌های شما بر روی «شیء هاپ چانگ» منتظر موفقیت شما خارج از میدان مبارزه با همکاری نزدیک با شما در جهت ارتقا فعالیت‌های توسعه فنی و اجتماعی از طریق تکواندو هستم.

از شور و اشتیاق و حمایت مستمر شما از ورزش محبوبمان و فدراسیون جهانی تکواندو سپاسگزارم. به امید دیدار شما، و تا آن زمان لطفاً مراقب سلامتی خود باشید و بهترین‌ها را برای شما و عزیزانتان آرزو می‌کنم.

بیشتر بخوانید

ضربات تکنیکی تکواندو + فیلم پایان ربع قرن ریاست پولادگر در فدراسیون تکواندو + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو اخبار ورزشی هادی ساعی فدراسیون تکواندو هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

طرفداری | در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی