Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، بر کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های قرآنی و تبدیل فعالیت‌های قرآنی به جبهه قرآنی تأکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های قرآنی باید موجب حرکت در جامعه قرآنی و به دنبال آن، تبدیل آن به جبهه قرآنی و نهضت قرآنی شود.

به گفته او، از جمله کارهایی که نیاز به اهتمام و توجه جدی همه مسئولان قرآنی دارد، احیای جلسات تفسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به استقرار ستاد برنامه‌ریزی ماه مبارک رمضان در سازمان دارالقرآن الکریم اشاره و بیان کرد: مراحل مقدماتی عملیات رمضان آغاز شده است و هم اکنون در حال انتخاب شعار مناسب، گزینش اساتید، تهیه محتوای آموزشی و تدوین آیین‌نامه‌های مربوطه هستیم.

او اعلام کرد در خلال اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان، تشکیل ستاد جمعیت و خانواده در سازمان تبلیغات، تعریف و برنامه‌ریزی شده است. همچنین موضوع شیوه‌های انس جامعه و مردم با قرآن کریم از جمله محتویات مهمی است که در برنامه ریزی عملیات رمضان مورد توجه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام حریزاوی همچنین نقش سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مهمترین دستگاه فرهنگی انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، بزرگترین و مهمترین جهاد در زمان کنونی، جهاد امیدآفرینی است و ما به عنوان دستگاه فرهنگی انقلاب اسلامی در این زمینه وظیفه مهمی داریم.

گفتنی است؛ چندی پیش اخبار و شایعاتی درباره تغییر در سازمان دارالقرآن الکریم مطرح شده بود که حریزاوی این موضوع را تکذیب کرد و گفت:  هیچ تغییری در ساختار و نحوه فعالیت‌های سازمان دارالقرآن الکریم در سازمان تبلیغات اسلامی مطرح نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مساجد سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی