Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری معا، سازمان ملل از اسرائیل خواست فلسطینی‌ها را از خانه‌هایشان در محله شیخ جراح و شهرک سیلوان در قدس آواره نکند.

«تور ونسلند»، هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه در بیانیه‌ای که در جریان نشست عادی شورای امنیت در مقر دائمی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد، گفت: «ما از مقام‌های اسرائیلی می‌خواهیم که در راستای تعهداتشان بر اساس قوانین بین‌المللی به آوارگی فلسطینی‌ها پایان دهد و آنها را از خانه‌هایشان اخراج نکند ».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نگرانی خود را نسبت به احتمال اخراج تعدادی از خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان که ده‌ها سال در محله‌های شیخ جراح و سیلوان در بیت‌المقدس شرقی زندگی کرده‌اند، ابراز و تاکید کرد که خطر بروز چنین اتفاقی به مثابه تشدید خشونت است.

ونسلند توضیح داد که شرکای کشورهای منطقه نقش حیاتی دارند و آنها باید تلاش کنند تا گروه‌های فلسطینی را به سمت یک اجماع سیاسی بین نوار غزه و کرانه باختری در قالب یک نظام واحد تشویق کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان ملل فلسطین اسرائیل آوارگی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد

پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.

پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.

وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.

در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.

وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود