Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر قهرمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف سنگین و کولاک در این شهرستان شدت گرفته است و هم اکنون راه ارتباطی و دسترسی تمام ۴۴۶ روستای دلفان مسدود است و حدود ۸۵ هزار نفر جمعیت این روستاها در محاصره برف هستند.

وی اظهار داشت: همچنین راه های اصلی نورآباد ( مرکز دلفان) به نهاوند، کرمانشاه و خرم آباد به دلیل بارش شدید برف بسته شده است و این شهرستان در محاصره کولاک و برف قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تردد در معابر شهری دلفان از جمله در نورآباد بسیار سخت شده است ادامه داد: شهرستان دلفان یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر راه دسترسی دارد که به دلیل کولاک برف در حال حاضر امکان تردد از این محورها حتی با استفاده از زنجیر چرخ وجود ندارد.

هم اکنون ارتفاع برف در شهر نورآباد مرکز دلفان به ۲۰ سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از یک و نیم متر رسیده  و کولاک شدید تردد در معابر عمومی را برای مردم سخت کرده است.

گفتنی است به سبب کاهش شدید دمای هوا سرما و یخبندان در دلفان حاکم شده و  سطح کوچه و معابر را لایه های عظیم یخ پوشانده است، سرما و یخبندان موجب شکستگی  برخی کنتورهای آب منازل مسکونی شد و روشن کردن خودروهایی که در معابر است به سختی صورت می گیرد.

بر اساس اعلام اداره هواشناسی برای روز جمعه هوای سرد و یخبندان در دلفان پیش بینی می شود که احتمال دارد دمای هوا به کمتر از ۲۰ درجه زیر صفر کاهش یابد.

دلفان با مرکزیت شهر نورآباد سردترین شهرستان لرستان است که با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی این استان قرار دارد.

برچسب‌ها دلفان تردد جاده ای برف و یخ لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلفان تردد جاده ای برف و یخ دلفان تردد جاده ای برف و یخ لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی صفایی، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید؛ وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229394 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد