Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح‌ها شامل مرحله سوم طرح تامین و توزیع آب صنعتی، مرحله دوم واحد جداسازی هوا و بهره برداری از تاسیسات جانبی و صنعتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش است.
پرویز فتاح افزود: با بهره برداری از مرحله سوم طرح تأمین و توزیع، ظرفیت تولید آب صنعتی این شرکت به ۳۰ هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تاسیسات جانبی و صنعتی این شرکت شامل پست‌ها و خطوط انتقال برق، تصفیفه خانه، ایستگاه و خطوط انتقال گاز، ساختمان و جاده سازی است.
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور اظهارداشت: با بهره برداری از مرحه دوم واحد جداسازی هوا نیز ظرفیت تولید اکسیژن به ۱۱ هزار مترمکعب در ساعت، نیتروژن به سه هزار متر مکعب و آرگون به ۳۸۰ مترمکعب در ساعت افزایش می‌یابد.
وی ابرازداشت: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۷۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد

برچسب‌ها فولاد افتتاح طرح بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هرمزگان پرویز فتاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد افتتاح طرح بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فولاد افتتاح طرح بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هرمزگان پرویز فتاح بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز