Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، موج بارش تند و تیزی از بامداد امروز جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

براساس گزارش فارس، بارش شدید برف در اکثر محورها، سبب بسته شدن آن‌ها شده لذا ستاد بحران از مردم می‌خواهد به خارج از شهرستان‌های محل سکونت خود تردد نکنند و در صورت ضرورت حتما تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونان سیاسی، عمرانی، اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری استاندار، نیز به دستور بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه امروز به منظور تشکیل ستادهای اضطراری بحران عازم شهرستان‌ها شدند.

تأکید بر مدیریت پیشگیرانه و انجام اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در محورهای مواصلاتی و وضعیت شبکه‌های برق، آب، گاز و مخابرات و بازگشایی راه های روستایی از اهداف این ماموریت فوری است.

خبرنگار فارس در این راستا از مسؤولان مربوطه پیگیری آخرین وضعیت گاز، آب و برق شهرهای برفی استان شد.

علی‌رضا کاکاوند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار داشت: هیچگونه قطعی، خرابی، یخ زدگی و شکستگی لوله تاکنون گزارش نشده و شبکه آب در تمام استان برقرار است.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند درصورت بروز هرگونه مشکل در سراسر استان با تلفن گویای ۱۲۲ تماس گرفته و گزارش مشکلات مربوط به حوزه آب را اعلام کنند.

سیروس شهبازی، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز به خبرنگار فارس، گفت: با توجه به برودت هوا برخی تجهیزات در منازل به صورت موردی دچار اشکال شده است و همین مورد موجب قطعی گاز شده لذا از همشهریان عزیز تقاضامندیم به محض قطعی گاز منازل با شماره ۱۹۴ تماس حاصل نمایند که عوامل شرکت گاز جهت رفع مشکل در محل حضور پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه  قطعی گاز برخی منازل مربوط به تجهیزات است، افزود: از تمامی مشترکین تقاضامندیم با توجه به برودت هوا در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا دچار افت فشار گاز نشویم.

 

همچنین محمد مرادی، سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، ادامه داد: پس از بارش شدید برف از شب گذشته، ۱۲۱ روستا و ۵ شهر اورامانات و دالاهو با قطعی برق همراه بوده است.

وی افزود: همکاران ما در شرایط سخت با استفاده از نفربر ارتش و حتی پای پیاده به این اماکن اعزام و نسبت به رفع برق اقدام کردند.

سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون برق حدود ۱۲ روستای بخش کلاشی از توابع شهرستان جوانرود قطع است و از آنجاکه تیرهای برق شسکته شده و راه نیز مسدود است، امکان حضور انفرادی پرسنا مهیا نیست و باید پس از رفع مسدودی نسبت به برپایی تیرهای جدید و اتصال شبکه برق اقدام کرد.

مرادی با بیان اینکه خاموشی ۵ شهر کوچک و ۲۱۹ روستا؛ با تلاش و کوشش شبانه‌روزی همکاران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه رفع و تا کنون ۹۰ درصد روستاها برقرار شده است، گفت: باقی روستاها به‌علت صعب‌العبور و بسته بودن راه‌ها و جاده‌های ارتباطی به روستاها علی‌رغم آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برق و آماده‌سازی همه وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای رفع حوادث شبکه‌های برق در انتظار بازگشایی راه ها هستند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری و همراهی نیروهای نظامی سپاه و ارتش در بعضی نقاط مانند ۴ روستا در مسی تنگ گول در بخش گهواره شهرستان دالاهو از شهرستان‌های جنوب غربی استان کرمانشاه باعث بازگشایی راه‌ها و نهایتا برق‌دار کردن روستا شدند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز کرمانشاه قطعی برف آب گاز مسؤولان مرادی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه استان کرمانشاه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم

امیرعلی داود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: واردات قطعی خودرو‌های هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودرو‌های سواری و تجاری از محصولات هشت برند، ذیل رویه گمرکی براساس مصوبه هیات وزیران برای واردات قطعی خودرو در ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ به مناطق آزاد کشور بوده و توسط شرکت طلوع طلایی کیش شعبه قشم انجام گرفته که در روز‌های آینده وارد جزیره قشم می‌شوند.

وی افزود: پس از ورود این خودرو‌های وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط یکی از شرکت‌های معتبر واردات و صادرات، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز می شود و برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، کیش و شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می‌رسند.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که اسفند سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودرو‌ها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد.

امیرعلی داود افزود: مذاکراتی هم با سایر مناطق آزاد کشور برای عرضه این خودرو‌ها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودرو‌ها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (EPL) انجام شده است،

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تمامی مجوز‌های لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اخذ شده و این خودرو‌ها دارای استاندارد‌های بین المللی GCC و CCC هستند.

امیرعلی داود گفت: همه خودرو‌های وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل ۲۰۲۴ است که واردات برخی از مدل‌ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس UX و ۱۸ مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خودرو‌های واردات قطعی به فوریت و طی روز‌های آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد