Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: امروز ۱۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او گفت: آمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان در نوسان بوده و تعداد بیماران بستری امروز نسبت به روز گذشته ۲ بیمار افزایش داشته است.

به گفته فاضل در حال حاضر ۳۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۷ بیمار هم از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام مرکز بهداشت تاکنون ۹۱ درصد مردم گلستان شامل یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۴۳ نفر دوز اول و و ۷۹ درصد شامل یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۹۵ نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بستری بیماران کرونایی علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ۲۴ ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این بین آقایان عمران گوگجلی، محمدرضا آل جلیل، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امید سقلی، متین سقلی و سید مرتضی طباطبایی از گلستان هم در لیست دعوت شدگان قرار دارند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم ملی جوانان کشورمان قرار است در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شرکت کند.

دیگر خبرها

  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است