Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، احمد حمزه زاده در گفت و گو با سفیر ایران در ارمنستان به‌ صورت وبینار در راستای افزایش تعاملات گردشگری بین ایروان و آذربایجان شرقی افزود: تعاملات گردشگری مابین این استان و ایروان موجب پایداری وضعیت و ثبات صلح در منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: این اداره کل برای افزایش تعاملات با کشورهای همسایه اقدام به تهیه ویدیو کلیپ و کتابچه‌های گردشگری آذربایجان شرقی به زبان کشورهای همجوار کرده است و ایجاد هفته‌های فرهنگی در پایتخت این کشورها و توزیع محصولات دیجیتالی و چاپی در این رویدادها سبب معرفی جامع استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه آژانس‌های خروجی کار کشورهای همسایه نقش مهمی در توسعه گردشگری استان دارند، لذا اداره‌ کل میراث‌فرهنگی استان با فراهم‌سازی امکانات لازم و برگزاری فم‌تورهای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری برای فعالان این حوزه در کشورهای مجاور، امکان حضور گردشگران بیشتری را فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی با زیبایی های طبیعی و با داشتن افزون بر یکهزار و ۸۰۰ اثر، ابنیه و اماکن تاریخی و باستانی ثبت شده در فهرست آثار ملی و همجواری با کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان، نخجوان و ترکیه و به عنوان دروازه اروپا قابلیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد.

به خصوص پس از حدود ۲سال محدودیت و رفع خطر کرونا گردشگران مترصد سفرهای تفریحی و گردشگری هستند تا از زیر بار روانی دوران منحوس کرونا رهایی یابند. 

برچسب‌ها گردشگری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی ارمنستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی گردشگری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی ارمنستان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • سنگلج در خطر است!
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر