Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:09:57 GMT

اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی در گتوند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۱۵۸

اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی در گتوند

حمید بهداروندی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند اظهار کرد: بر اساس این طرح که از سوی اداره کتابخانه های عمومی در حال اجرا است، افراد حقیقی و حقوقی که کتاب‌های مفید و قابل‌استفاده دارند برای اهدای این کتاب ها به کتابخانه تشویق می‌شوند.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند هدف از اجرای طرح مذکور را ترویج فرهنگ مطالعه عنوان کرد و افزود: گسترش مشارکت همگانی در حمایت از مطالعه کتاب، ترویج سنت حسنه اهدای کتاب، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان با کتاب، غنی‌سازی منابع کتابخانه ها، استفاده عموم مردم از کتاب‌های مفید و بلااستفاده موجود در منازل و ادارات نتیجه اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهداروندی تصریح کرد: در طرح اهدای کتاب اهدا دانایی، مردم خیّر و فرهنگ دوست شهرستان می‌توانند در اقدامی ماندگار و خداپسندانه با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی سهیم باشند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اهدای کتاب‌های عمومی و کمک‌درسی مازاد و بلااستفاده خود همه‌روزه به‌جز ایام تعطیل به یکی از کتابخانه‌های عمومی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

شهرستان گتوند دارای تعداد ۹ باب کتابخانه عمومی است.

برچسب‌ها گتوند نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب گتوند نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب کتابخانه های عمومی کتابخانه ها اهدای کتاب کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یاسر تقوی گفت: همزمان با هفته معلم و در دومین نشست هم اندیشی «از مدرسه تا کتابخانه»، از ۱۲ نفر از معلمان مروج فرهنگ کتابخوانی مدارس گیلان و ۱۳ برگزیده دومین دوره جشنواره ملی «نشان هدهد سفید» در اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در رشت قدردانی شد.

وی با اشاره به استقبال آموزگاران و دانش اموزان عضو کتابخانه‌های عمومی گیلان از این نشست، افزود: در این نشست ضمن معرفی کتاب‌هایی از سوی آموزگاران، در خصوص مشکلات، راهکار‌ها و اقدامات متنوع و مشترک کتابخانه‌های عمومی مدارس بحث و تبادل نظر شد.

دومین دوسالانه «نشان هدهد سفید» با ارائه فهرست ۳۰۰ عنوان کتاب پرمخاطب بخش کودک و نوجوانِ کتابخانه‌های عمومی و اعلام بخش‌های آن از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از خرداد تا شهریور سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک