Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه چهار نفر از کارکنان باشگاه در طبقه منفی دو ساختمان گرفتار شده بودند، گفت: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود، حبس شده‌ها را به سلامت به فضای بیرون منتقل شدند.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه حریق در یک باشگاه بدنسازی، اظهار کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی دو یک ساختمان چهار طبقه با کاربری باشگاه بدنسازی در خیابان قدوسی غربی امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گزارش شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی متشکل از دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری، اداری بود که دو طبقه منفی نیز داشت و آتش‌سوزی از فضای داخلی باشگاه بدنسازی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در طبقه منفی دو آغاز و دود غلیظی محل را فرا گرفته و چهار نفر از کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت عدم سرایت شعله‌های آتش به طبقات دیگر ساختمان، اضافه کرد: بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران، با تقسیم به دو گروه همزمان نسبت به نجات افراد و اطفای حریق اقدام کرده و موفق به نجات چهار مرد از میان شعله‌های آتش و مهار این آتش‌سوزی شدند.

قانع گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی در دست بررسی است. نیروهای امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش‌سوزی و تخلیه دود ناشی از این حریق از طبقات به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

کد خبر 550031

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس سازمان آتش نشانی شیراز سازمان آتش نشانی شیراز مهار آتش سوزی امداد ونجات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه بدنسازی آتش نشانی طبقه منفی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت

دریافت 39 MB کد خبر 6093513

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس