Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از برگزاری کنگره یحیی بن زید(ع) در چهارم بهمن ماه جاری در گنبدکاووس خبر داد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری کنگره ملی حضرت یحیی بن زید (ع) در جمع اصحاب رسانه استان گلستان از برگزاری آیین اختتامیه این کنگره ملی در چهارم بهمن ماه جاری خبر داد و اظهار کرد این کنگره پس از نماز مغرب و عشا و در آستان مقدس یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه علمی کنگره یحیی بن زید علیه السلام گنبدکاووس ارسال شد، افزود : مقالات رسیده در دو گروه داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت ۱۸ مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان  با بیان اینکه مقالات رسیده به کنگره  یحیی بن زید(ع) در قالب یک کتاب گردآوری شده است یادآور شد، گفت: در این کتاب گزیده ای از مقالات این کنگره و همچنین بخشی از سخنان مراجع عظام تقلید و علما آورده شد که در آیین اختتامیه کنگره یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس از آن رونمایی خواهد شد، مقرر شد یک هزار جلد از این کتاب به چاپ برسد و به مجامع علمی، دانشگاهی و پژوهشی تقدیم خواهد شد.

سلیمانی فرد با بیان اینکه افتتاحیه کنگره یحیی بن زید(ع) صبح چهارم بهمن ماه در دانشگاه گنبدکاووس برگزار می شود، ابراز داشت: تاکنون ۱۲ نفر برای ارائه حضوری مقاله خود اعلام آمادکی کردند، همچنین آیت الله حسینی بوشهری سخنران ویژه این مراسم هستند و با هماهنگی با مجمع تقریب مذاهب، مرکز بزرگ اسلامی شمال و دانشگاه بین المللی جامعة المصطفd العالمیه شرایط برای حضور مهمانان خارجی از ۲۰ کشور دنیا در کنگره یحیی بن زید (ع) فراهم است.

وی با بیان اینکه در مقدمه این کنگره برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: اجرای مراسم شب شعر، برگزاری محافل قرآنی و ویزیت رایگان از جمله این برنامه ها بود، همچنین کمک های مومنانه در راستای نهضت  مواسات طی چند مرحله در امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه از موقوفات یحیی بن زید(ع) ۱۸ هکتار اراضی کشاورزی برای حرم مطهر وقف است که در این زمینه نیز عده ای از مردم استان و گنبدکاووس از طریق آن کسب و کار می کنند، متذکر شد: همچنین در راستای طرح شمیم خدمت که با هدف کارآفرینی است یک کارگاه خیاطی با حمایت مستقیم حضرت یحیی بن زید(ع) راه اندازی شد و درصدد هستیم که کارگاه دیگری را به همت هیئت امناء، مرکز افق امامزاده یحیی بن زید(ع) و یکی از هیئت های شهرستان تحت عنوان مرکز بسته بندی و صنایع غذایی راه اندازی کنیم که زمینه اشتغالزایی ۲۵ نفر را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گنبدكاووس کنگره یحیی بن زید ع استان گلستان بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس