Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری فیلم کوتاه «تقدیر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هادی دهقانی کلید خورد.

این فیلم روایتگر قصه روزهای تلخ یک مادر است که به انتظار برگشت فرزندش نشسته و هرسال برایش تولد می‌گیرد.

سایر عوامل «تقدیر» عبارتند از نویسنده: هادی دهقانی، مشاور فیلمنامه: سجاد سلیمان خانی، مدیر فیلمبرداری و نور: حسین چراغی، دستیار اول فیلمبردار: شایان سبز علی، مدیر صدابرداری: محمدرضا شیبانی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: صبا دارایی‌نیا، منشی صحنه: افسانه حاج محمد طاهر، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: حمید بازاری، تدارکات: علی و اسماعیل خسروی، مدیر تولید: علی احمدی، طراح گریم: شکوفه عنایتی، گریمور: دنیا دولت آبادی، طراح صحنه و لباس: سعیده آقانژاد، تدوین: مصطفی کس را پناه، صداگذاری: محمد رضا شیبانی، جانشین تهیه‌کننده: افسانه حاج محمد طاهر، بازیگران: پروین ملکی، مریم آهنگر، صبا فدایی، ناهید معظمی، سایه افضلی، ناصر حصار، هادی فلاح، مبینا نوروزی، معین رحیمی، حمید درویش و بازیگر کودک: حلما شکری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5404676 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه محمدرضا شیبانی تقدیر علی احمدی حسین چراغی چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان هنرمندان تئاتر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم فجر روسیه سریال ایرانی موسیقی ایرانی پردیس سینمایی چارسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود

مدیر این کاروان که اعضای آن از ساکنان استان البرز هستند در خصوص جزئیات این اقدام گفت: از سال 95آیین پیاده روی کاروان قافله عشق و انتظار در دهه مبارک کرامت آغاز شده و این حرکت مبارک هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

حمید پارسا افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این کاروان در سال های ابتدای بین 550 تا 1000 نفر بود و اما امسال تعداد۱۴۰۰ زائر و مشتاق حضرت را در این مسیر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان حرکت خود را  ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با ششم ذی القعده از شهرکرج آغاز کرده و اعضا با قطار راهی نیشابور می شوند و پس از زیارت امامزاده های این شهر، به صورت پیاده راهی مشهد مقدس خواهند شد.

مدیر این کاروان در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با روز ولادت امام هشتم علیه السلام، کاروان به مشهد می رسد و اعضا با در دست داشتن شاخه های گل به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

پارسا همچنین از پیش بینی اجرای برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیاده روی از نیشابور به سمت مشهد خبر داد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود