Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@18:05:23 GMT

نامه پرسپولیس برای جذب علیرضا کوشکی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۸۲۷

نامه پرسپولیس برای جذب علیرضا کوشکی

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای خواستار جذب مهاجم پیکان شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌ها در تابستان نتوانستند مهاجمان مدنظر خود را برای تقویت خط حمله جذب کنند و با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان فرصت خرید مهاجم خارجی را نیز از دست دادند.

 

پرسپولیس این فصل با دو مهاجم تخصصی یعنی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر در اکثر مسابقات به میدان رفته و هر کدام از آنها در لیگ چهار گل به ثمر رسانده‌اند اما با توجه به دوران طولانی مصدومیت آل‌کثیر تقویت شدن خط حمله این تیم از واجب‌ترین کارها برای کادر فنی در پنجره زمستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کادر فنی پرسپولیس با این اوصاف مهاجم جوان پیکان را زیر نظر گرفته‌اند و با ارسال نامه‌ای خواستار جذب علیرضا کوشکی شده‌اند. کوشکی ۲۲ سال دارد و در این فصل چهار گل زده است. این بازیکن تا پایان سال ۱۴۰۲ با خودروسازان قرارداد دارد و جذب او کار ساده‌ای برای پرسپولیسی‌ها نخواهد بود.

پرسپولیس تهران پیکان نقل و انتقالات نیم فصل 1400 علیرضا کوشکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پیکان نقل و انتقالات نیم فصل 1400 علیرضا کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پویش سلامت دهان و دندان در سه روز متوالی ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر نقش مهم سلامت دهان و دندان در سلامت عمومی و ارتقا کیفیت زندگی، افزود: هدف از اجرای این پویش افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه‌جانبه و آگاهی‌رسانی به مردم و افزایش سواد سلامت دهان و دندان است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: در این پویش آموزش‌های لازم در راستای حفظ سلامت دهان و دندان از طریق رسانه‌های آموزشی، صداوسیما، آموزش‌های چهره‌به‌چهره، رسانه‌های جمعی و… به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

کوشکی، تصریح کرد: شعار روز اول این پویش «دهان دریچه سلامت»، شعار روز دوم «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و شعار روز سوم این پویش «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» انتخاب شده است.

کد خبر 6097670

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ