Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@07:29:11 GMT

پشت پرده پیشنهاد فولاد به رشید مهدی شیری!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۹۱۱

سرمربی فولاد به یک دلیل برای جذب مدافع راست پرسپولیس تمایل نشان داده است

جواد نکونام قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی مهدی شیری را جذب کند تا زمینه معاوضه صالح حردانی با آرش رضاوند فراهم شود.

به گزارش طرفداری، بحث معاوضه آرش رضاوند و صالح حردانی از مدتی پیش بین دو باشگاه استقلال و فولاد مطرح است ولی هنوز طرفین بر سر این انتقال به توافق نهایی نرسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر جواد نکونام برای موافقت با پیوستن شیمبا به پرسپولیس، از این باشگاه 3 بازیکن خواسته است که یکی از آنها مهدی شیری دفاع راست این باشگاه است.

دلیل اینکه نکونام مهدی شیری را از پرسپولیس می خواهد این است که او می خواهد از وضعیت تیمش در پست دفاع راست اطمینان حاصل کند و بعد از آن معاوضه حردانی با رضاوند را نهایی کند.

 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد