Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@13:13:21 GMT

آخرین جزئیات بازگشایی پلاسکوی جدید اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۰۴۳

آخرین جزئیات بازگشایی پلاسکوی جدید اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی مقیمی مدیر پروژه پلاسکو گفت: دو سال پس از حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو به این نتیجه رسیدند که در قسمت فرو ریخته ساختمان و دقیقا در همان زمین با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ۱۵ طبقه ساختمان روی زمین و ۵ طبقه هم در زیر زمین آن برای بنیاد مستضعفان اضافه شود و به طور عملی عملیات گودبرداری در عملیات سال ۹۷ آغاز شد و عملیات اجرایی به طور جدی در ابتدای سال ۹۸ کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای ساخت پلاسکوی جدید از ابتدا در مباحث ایمنی به ساختمان با نگاه ویژه نگاه شد و با نظر مشاورین طراح و مشاورین آتش‌نشان طرح ساختمان پلاسکوی جدید را با ۵ آسانسور، ۱۶ دستگاه پله برقی و با در نظر گرفتن ۱۲۰۰ مترمربع فضای امن، ۲ راه پله مستقل و مجهز به سیستم‌های کاملا آدرس پذیر اعلام و اطفاء حریق شروع کردیم.

مدیر پروژه پلاسکو خاطرنشان کرد: از طبقه منفی ۵ تا طبقه مثبت ۳ در ساختمان جدید پلاسکو، سیستم بازشوی مرکزی داریم که اگر حریقی در طبقات فوق اتفاق بیوفتد، بحث مدیریت دود با سیستم بازشو و از طریق پرده‌های ضد حریق اجرایی خواهد شد.

۳۰۳ مغازه به کسبه پلاسکو واگذار شد!

مقیمی در ادامه یادآور شد: احداث هلی‌پد اضطراری برای استفاده در مواقع اضطراری در ساختمان جدید پلاسکو از دیگر مواردی است که در احداث دوباره این مجموعه به آن اضافه شده است.

وی همچنین اضافه کرد: در ساختمان قدیم پلاسکو ۳۰۳ مغازه وجود داشت و در ساخت مجدد ساختمان پلاسکو همین تعداد واحد تجاری در اختیار کسبه قرار گرفت که مغازه آن‌ها در ۱۶ طبقه احداث شده و ۴ طبقه مابقی از مجموع ۲۰ طبقه این ساختمان جدید نیز در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دارد.

مجری پروژه پلاسکو با اشاره به باز بودن تعداد از مغازه‌های پلاسکو در حال حاضر، و  ابراز امیدواری کرد تا با همراهی و همکاری کسبه فعال در ساختمان پلاسکو این مجموعه را تا پیش از پایان یافتن سال جاری راه‌اندازی و فعال کنند.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

کد خبر: 1126539 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز ساختمان پلاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت